Liebster Award Nomination! #2

Am fost nominalizată de Simina de pe blogul Simina Maria  la Premiile Liebster(mulțumesc pentru nominalizare, Simina!), dar, având în vedere că am mai făcut o dată această leapșă, de data aceasta o să răspund doar la întrebări(adică nu prea o să respect regulile)

liebster

1.Care este personajul tău preferat?

Nu am neapărat un personaj preferat, poate personajul fără nume din Însemnări din Subterană(Dostoievski). Da, poate el, dar nu sunt sigură. Mi-a plăcut și domnul Whittier din Bîntuiții(Palahniuk) destul de mult.

2.Cum a început această pasiune pentru cărți?

Am început să citesc (mai serios) nonficțiune cam în jurul vârstei de 7-8 ani când, mai mult din plictiseala cauzată de o experiență mai puțin plăcută, am primit cadou, la insistențele mele, o enciclopedie și așa a început mania mea pentru genul acesta de cărți.Cu ficțiunea însă nu mă înțelegeam foarte bine, am mai citit cărți de basme cam tot atunci, iar, puțin mai târziu, Jules Verne, dar a urmat apoi o pauză. Datorită profesoarei de română din gimnaziu, pasiunea pentru literatură s-a făcut simțită cu adevărat, atunci când mi-a recomandat pe clasa a V-a prima carte din seria Percy Jackson și Olimpienii. Aș putea spune că datorită acestor cărți citesc acum atât de mult.

tumblr_n15n3jruCN1r6l7xno1_500

3. Care ar fi dream cast-ul perfect, după părerea ta, pentru cartea ta preferată?

Um, îmi place întrebarea asta.

Având în vedere că ecranizarea cărții Însemnări din Subterană(cred că aceasta e cartea mea preferată la momentul actuale aproape imposibilă, o să-mi imaginez cast-ul perfect pentru Jumătatea Rea-o carte care mi-a plăcut destul de mult.

Nathan:

Finn Jones(pentru că îl ador)

finn-jones-plays-the-lead-role-of-loras-tyrell-in-game-of-thrones

Gabriel:

Tom Surridge

article-2369778-1ADBD504000005DC-363_306x423

Arran:

Thomas Brodie-Sangster

tumblr_nm0j7yE6WG1u3a2bco1_r1_500.png

Pe Nikita ar interpreta-o perfect Maise Williams:

23-Maisie-Williams-Getty

Și aș putea continua cu toate personajele, dar ar dura prea mult(meh).L-aș mai adăuga și pe Pedro Pascal(este un actor care elimină orice distanță posibilă între el și personajul pe care îl interpretează), dar nu știu exact ce personaj i-aș da.

4.Dacă ai primi un cupon care ți-ar putea îndeplini o dorință, ce ți-ai dori?

tumblr_np7zgvlHHC1rjp14xo1_500.gif

Abracadabra! toate cărțile pe care le vreau și pe care mi le voi dori vreodată * puf * . Oh, dar probabil ar fi prea plictisitor atunci, iar mania mea de colecționar nu ar mai avea sens. Totuși, cred că asta mi-aș dori…probabil.

5.Care este filmul tău preferat?

tumblr_ng9uheZbWb1tfyseno1_500.gif

Nu am un film preferat neapărat. Mi-a plăcut mult The silence of the lambs, dar ador, de asemenea, și filmele regizate de Ingmar BergmanAndrei Tarkovski și Tim Burton.

6.Ce gen de cărți preferi?

Citesc cam toate genurile de cărți, mai puțin pe cele romantice.

tumblr_ni8g8dZjvn1rjrvjyo1_250.gif

7.Ai un lucru pe care îl iei constant după tine?

Telefonul?

8.Descrie-te printr-un cuvânt.

Roz. Aș mai adăuga și cu sclipici, dar ar fi mai multe cuvinte după.

9.Care este ultima ta obsesie?

Game of Thrones. Trebuie neapărat să fac rost de ediția cartonată tradusă a cărților…* se retrage vorbind singură*

c9lzmv4d3mgzpnyntz7s

10.Ce carte ai recomanda unei persoane pe care abia ai întâlnit-o?

Nu aș putea să recomand unei persoane pe care abia am întâlnit-o vreo carte, ar trebui să vorbesc puțin cu ea ca să-mi dau seama ce i-aș putea sugera.

Ascultați și voi chestia asta, sună atât de bine:

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

