BOOKBLOGGER TAG

Am primit acest tag de la Yuki(salut, Yuki!).

1. Top trei lucruri pe care nu le suporți la o carte?

tumblr_nwu8tnpcNI1tq4of6o1_400

Umm, printre altele:

-romantismul excesiv, siropos, plictisitor, pseudo-tragic, pseudo-distructiv, cu alte cuvinte, romantismul, în general(sunt foarte puține cupluri în literatură pe care chiar le suport);

-dialogurile neverosimile;

-personajele fără substrat, fără carismă, seci.

2. Descrie locul tău perfect pentru citit.

Pe leagănul meu de afară sau oriunde altundeva aproape de natură.

tumblr_o81o592TSn1tiyj7vo1_400.gif

3. Trei confesiuni legate de cărți.

Nu toate informațiile pe care le-am acumulat au ca sursă principală cărțile, așa cum crede toată lumea.

Nu citesc așa des precum cred majoritatea persoanelor că o fac.

Îmi ia destul de mult timp să termin o carte, mai ales dacă nu mă prea prinde povestea.

4. Când a fost ultima dată când ai plâns în cursul lecturării unei cărți?

Știu că am plâns puțin la Jocurile Foamei, ultima carte, dar nu neapărat  pentru că m-a întristat, ci probabil pentru că m-a evervat teribil. Oricum, asta s-a întâmplat în urmă cu vreo doi ani, aproape trei. Recent, însă, am plâns la o manga, dacă se pune.

tumblr_o858mraYQy1vtqxd9o1_500.gif

5. Câte cărți se află în acest moment pe noptiera ta?

Frankestein, Capcana(vol 2), Gândacul de aur, Antonio și Cleopatra, deci 4. Nu vă speriați, nu le citesc pe toate în paralel, doar s-a întâmplat să le iau de la locul lor și să nu le mai pun înapoi.

tumblr_nk1fz9Iw7S1qf6rvbo1_500

6. Care este gustarea ta preferată în timp ce citești?

Ciocolata, probabil, dar, în general, mâncare să fie.

7. Numește trei cărți pe care le-ai recomanda tuturor.

Nu prea știu, aici totul depinde de preferințele fiecăruia, nu am neapărat o carte pe care aș recomanda-o tuturor, dar să zicem că  Amintiri din casa morților, Chemarea lui Cthulhu și, um…Teoria Tăcerii s-ar număra printre cărțile pe care le-am recomandat cel mai des cuiva, deși nu sunt neapărat cele mai accesibile lecturi.

tumblr_n2d4o5TVC61seb4ajo1_500.gif

8. Arată-ne o poză cu raftul tău favorit din biblioteca ta.

Nu-mi place lumina din camera mea, deci nu o să fac nicio poză, dar puteți sta liniștiți, nu pierdeți mare lucru, nu cred că am vreun raft favorit.

9. Scrie în trei cuvinte ce înseamnă cărțile pentru tine.

Delectare, pasiune, relaxare -primele care mi-au venit în minte, creativitatea mea e la pământ, se pare.

10. Care este cel mai mare secret de cititor al tău?

Îmi plac pisicile?

Glumesc, chiar credeați că o să vi-l spun? ahahahah (haideți să pretindem împreună că ăsta a e un fel de râs malefic, ok?).

tumblr_nruqs8TYGA1uwf5xzo1_500.gif

 

Sunteți liberi să preluați acest tag dacă nu l-ați făcut deja.

Și acum, să ascultăm împreună acest minunat album:

*ok , presupun că o să-l ascult singură…*

 

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “BOOKBLOGGER TAG

  1. Ce taaag dragut si ce gifuri inspirate :)) ^^
    Amintiri din casa mortilor e scrisa de Dostoevsky? Daca da, mi-a mai fost recomandata si am auzit ca este foarte faina si abia astept sa o citesc ❤

    • Poți lua și tu acest tag, în caz că nu l-ai făcut deja.
      Da, de el e scrisă, Dostoievski e unul dintre autorii mei preferați, iar acest lucru se datorează, în mare parte, acestei cărți(și a celorlalte, bineînțeles). Aștept să-ți aflu părerea după ce o citești.

  2. Salut Diana! Ce manga ai citit de curând?

    • Citesc destul de multe în paralel. Acum, de exemplu, citesc Tokyo Ghoul, Bungou Stray Dogs și Hunter x Hunter, dar manga despre care am spus că a făcut cumva și mi-a smuls trei lacrimi e…uh * se pregătește de confesiune * Tamayura(e yaoi, avertizez).

Leave a Reply

