Leapșă: Most Wanted

Diana cea cu chef de scris a reușit într-un final să o învingă pe Diana leneșa-chiar dacă extrem de greu-. Așa m-am trezit în fața laptopului începând să fac această leapșă pe care am luat-o de la Yuki.

tumblr_o5yaaegETs1qzn6p7o1_400

1. O carte publicată pe care ți-o dorești.

Una dintre problemele principale la mine e aceea că nu-mi doresc o singură carte, ci îmi doresc atâtea cărți câte sunt necesare pentru a umple Gaura de foraj de la Kola, deci deloc puține. O să mă prefac totuși că trebuie să răspund cu cartea publicată pe care mi-o doresc cel mai mult, iar aceea e Demonii-Dostoievski. De fapt, îmi doresc tot ce nu am citit până acum de la Dostoievski.

tumblr_no98ajdm5Q1ta09lpo1_500

2. O carte nepublicată pe care ți-o dorești. 

Aici nu prea știu ce să zic, dar probabil aștept să se publice Misma-Flavius Ardelean, pentru că am citit două dintre cărțile autorului și mi-au plăcut destul de mult. Um…și, având în vedere că am văzut destul de mult potențial în romanul Malad a lui Alexandru Voicescu, sunt curioasă cum va fi următoarea lui carte, Fata de la nord de ziuă.

3. O carte pe care o dorești tradusă.

Vreau traduse toate cărțile lui Lovecraft, în special The Case of Charles Dexter Ward. Dacă asta nu o să se întâmple vreodată, o să o citesc în engleză, deci nu va fi așa mare tragedie. Vreau să văd însă neapărat tradusă cartea Library of souls(Miss Peregrine 3), pentru că am adorat primele două cărți.

4. O carte pe care ți-o dorești datorită copertei. 

Coperta nu reprezintă o importanță majoră pentru mine, atâta timp cât nu e un paperback tâmpit pe care abia îl poți deschide și care simți că e pe cale să ți se descompună în mână, cam orice copertă mi se pare bună. Totuși, asta nu înseamnă că neg o copertă care-mi place atunci când o văd. Din cauza copertei vreau să citesc Daughter of Smoke & Bone-chiar dacă nu am așteptări prea mari de la carte. Tot din cauza copertei(originale) am vrut să citesc și Spulberă-mă, dar am renunțat la idee odată ce a fost tradusă.

tumblr_mzpuqvY32f1toli87o1_500.gif

5. O carte pe care ți-o dorești datorită sinopsisului. 

Nu obișnuiesc să citesc sinopsisul unei cărți, pentru că, de cele mai multe ori, face cartea să scadă în ochii mei sau îmi dă câteva spoilere, dar am căutat pe Goodreads câteva informații despre Cartea Alcool-Ion Mureșan și, după ce i-am citit sinopsisul-dacă ceea ce am citit se poate numi așa-, o vreau.

tumblr_nrgdwqXdFx1uahznpo1_500

6. O carte pe care ți-o dorești datorită recenziilor.

De obicei, recenziile nu reușesc să mă convingă să citesc o anumită carte, dar i s-a făcut atât de multă publicitate romanului Jumătate Rea-Sally Green, încât acum o vreau și eu. În plus, am aflat că are câteva elemente care mă atrag.

7. O carte pe care ți-o dorești datorită autorului. 

Ca să nu mă repet și să zic Dostoievski, o să zic Butoiul de Amontillado – Edgar Allan Poe și cam orice carte scrisă de acest autor.

8. O carte pe care ai citit-o deja și ți-o dorești. 

Îmi doresc  de ceva timp să am cartea Pe culmile disperării-Cioran în bibliotecă. Am citit-o acum ceva timp, dar se pare că încă nu am reușit încă să mi-o cumpăr.

tumblr_ntlzewJbG01tip7oco1_500.gif

9. O carte pe care nu ți-o dorești suficient de mult.

Suficient de mult nu îmi doresc anumite continuări ale unor serii, cum ar fi Alegerea, Damnare, poate chiar și Instrumente mortale, deși pe acestea e posibil să mi le cumpăr cândva.

Sub nicio formă însă nu-mi doresc Suge-o Ramona, Fluturi, Fifty shades of Grey, Fărâme de Șoapte, Jurnalele Vampirilor și toate derivatele acestora.

tumblr_n4mc13t9RL1rrx588o1_500.gif

10. O carte pe care ți-o dorești pentru tot, tot, tot. 

Îmi doresc de mult timp Magazinul de sinucideri – Jean Teule. Îmi place cam tot la cartea aceasta, dar cum nu o găsesc nicăieri în stoc și nici pe la bibliotecile din zonă sau la vreun anticariat, mi-e aproape imposibil să fac rost de ea.

tumblr_o3yq6b9W2O1u7gnm9o1_500.gif

Sunteți liberi să luați acest tag dacă vreți

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Leapșă: Most Wanted

  1. Super Tag! Cred că o voi lua și eu, am vazut că tot circulă de o perioadă..Aa, și….și eu sunt fană Dostoievski ❤ :D. Faine cărți, și îmi doresc să citesc și Pe culmile disperării, mă atrage destul de mult titlul și autorul 😀

Leave a Reply

