Noutăți în bibliotecă

Acestea sunt cărțile pe care le-am cumpărat/primit în ultima vreme.

12540092_555142871319251_1049107110_n

Mi-am cumpărat ieri cele două volume din Divina Comedie de la un anticariat din Cluj -aceasta a fost singura ediție pe care am mai găsit-o, iar după ce cineva mi-a recomandat(indirect) povestirea Guts a lui Palahniuk, m-am decis să-mi iau întreaga carte, Bîntuiții.

941044_1035258146534201_4989471708490248563_n

Am mai cumpărat de la Clubul de Lectură primul volum din Harry Potter, iar Simona Stoica mi-a făcut o surpriză plăcută trimițându-mi continuarea Provocării, Capcana.

Nu am nicio idee când o să citesc aceste cărți(cu excepția Divinei Comedii pe care am citit-o deja acum ceva timp online, în engleză, dar când o să o fac, o să vin cu recenzii, în special la Capcana și Bîntuiții.

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Noutăți în bibliotecă

  1. Cristina Boncea

    Lectura placuta!

Leave a Reply

