Noutăți prin bibliotecă #săpresupunemcăeunnumăraici

Chiar dacă știu că sfânta Vineri Neagră e doar o chestie strategică care îți bagă practic pe gât toate reducerile ei, că DOAR ACUM, AICI și ASTĂZI precum și multe aberații de genul, tot am pus botul și mi-am cumpărat trei cărți. Pe Libris erau niște așa-zise reduceri și am zis: „De ce nu?”. Nu e ca și cum nu am citit încă nici un sfert din toate cărțile necitite din bibliotecă, da’, totuși, să mai iau câteva, nu se știe niciodată.

 

12294876_537482566418615_7659474298549133467_n

Mi-am luat, așa dar, Malad, Îmblânzitorul Apelor și Aristotel și Dante descoperă secretele universului, pentru că le-am vrut. Simplu. Și, cum tentațiile sunt peste tot, inclusiv la școală, mi-am mai luat și Castelul de Sticlă de la clubul de lectură.

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Noutăți prin bibliotecă #săpresupunemcăeunnumăraici

  1. Domne, iubesc Aristotel și Dante descoperă secretele universului. :X

  2. Malad e fucked up rău, de-aia îmi place așa de mult.

Leave a Reply

