The Coffee Book Tag!

Am primit tag-ul de la Yuki-merci-. Sună cam așa:

1.Cafea neagră: O carte în care intrii cu greu, dar care dispune de mulți fani.tumblr_nj7sc4D4SK1rbnirbo1_1280

„Adolescentul”-Dostoievski. E o carte profundă, impresionantă chiar, dar mi-a luat destul de mult timp să mă obișnuiesc cu stilul dens, ușor greoi al autorului. Nu știu câți fani are cartea, dar presupun că nu e o scriere care poate fi trecută prea ușor cu vederea.

2.Peppermint mocha: Numește o carte/serie care devine mai populară pe durata verii sau în zile festive.tumblr_nu9hhly0x11upwifco1_500

Cărțile mai sobre, cum ar fi cele YA, cele din colecția YFC sau, în general, cele care au o structură mai deschisă,care nu sunt prea complicate sunt mai „digerabile” vara. Cel puțin, pe mine mai mult mă atrag acest gen de cărți în zilele moleșitoare de vară, când sunt ca o meduză complet secată de energie. În orice caz, de obicei, citesc o carte sau un anumit gen de cărți atunci când am chef, iar când nu vreau să citesc, pur și simplu nu o fac(pentru că mai am și zile de genul).

3.Ciocolată caldă: Care e cartea preferată din copilărie?tumblr_ms2perMrMa1rnksrbo1_1280

Când eram mică îmi plăcea poveștile scrise de frații Grimm, dar probabil că povestea care a avut cel mai mare impact asupra copilăriei mele a fost „Peter Pan”, care și acum mi-e dragă.

4. 2 shoturi de expresso. O carte care te-a ținut în priză de la început până la final.tumblr_nvp458I2UQ1sl9rryo1_500

Tot ce a scris Rick Riordan, „Miss Peregrine” și, în general, majoritatea operelor dramatice(Arrabal, Plautus, Sofocle, Jean Racine etc).

5. Starbucks: Numește o carte pe care o vezi pretutindenitumblr_nj4e3oDrfE1solxm8o1_500

„Suge-o, Ramona”, „50 de umbre” și restul prostiilor de genul.

6.That hipster coffee shop (aici am schimbat puțin naționalitatea autorului): Oferă-i unui autor român recunoștință. Care este acesta?

Caragiale, Nichita Stănescu, Eliade.

7. Oops!Din greșeală am luat cafea decofeinizată: Numește o carte de la care așteptai mai mult.tumblr_nqfgovVKAQ1ux3vdeo1_500

Aici ar fi o grămadă: „Cioburi de Stele”, „Mincinoșii”, până și „Rezervația Unicornilor”. În cazurile de genul vina nu este a cărților, ci a mea, pentru că îmi fac așteptări mult prea naive uneori atunci când vine vorba de anumite cărți.

8. Amestecul perfect. Numește o carte care a afost atât amară cât și dulce, ca într-un final să fie satisfăcătoare.tumblr_nkoy19dZA91qd4vugo1_400

„Pădurea Norvegiană”-Haruki Murakami. Cartea aceasta a fost atât de ciudată și zguduitoare, dar a fost și ușor dulce pe alocuri. Totuși, la final, m-a lăsat cu un sentiment foarte bizar, dar satisfăcător în același timp, deși nici măcar acum nu am o părere clară despre ea. E o carte despre care nici măcar nu știu ce ar trebui să spun.

Îi dau acest tag Dianei de pe blogul Anddeea, dar îl poate lua oricine vrea.

 

 

 

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “The Coffee Book Tag!

  1. Îmi plac răspunsurile tale. Trebuie să mă apuc şi eu anul ăsta de Adolescentul, o am de prea mult timp în bibliotecă şi mi-a plăcut Oameni sărmani.

Leave a Reply

