Recomandare anime

Având în vedere faptul că nu am mai postat de un secol pe acest blog, m-am gândit să reîncep cu o recomandare de anime. De data aceasta, anime-ul despre care vreau să vă vorbesc este:

Fairy Tail

ljwwba1404375904062

Gen: acțiune, aventură, fantasy

Status: ongoing(2009-prezent)

Număr de episoade(prezente)- 253

V-am spus într-o postare(aceasta) că atunci când voi ajunge la zi cu el, vă voi da mai multe detalii. Săptămâna trecută am ajuns la zi, iar astăzi vreau să vă spun ce părere mi-a lăsat până în prezent.tumblr_nvnmuhqYEi1uuft0mo1_500

La prima vedere, dacă ar fi să te iei după nume și prezentare, anime-ul ar părea neinteresant, fără să aibă ceva mai reliefat: doar un alt anime lung și anost dedicat copiilor mai mici, un alt anime cu o construcție inspirată după cea a celor clasice. Vreau să vă spun că de această dată aparențele sunt complet înșelătoare și că acest anime ascunde o poveste surprinzătoare, foarte bună, din punctul meu de vedere. La început, și eu am ezitat, dar, datorită soră-mii(Dianaaaaaaaa, uită-te la Fairy Tail, e GENIAL, e anime-ul meu preferat. Hai, UITĂ-TE. ACUM!), m-am hotărât să îl încep.tumblr_nkgnfnJiQz1qhf4jxo1_500

A avut un început extrem de lent și plictisitor.Chiar dacă acțiunea a fost existentă și destul de abundentă, tot mi-a lăsat impresia că de fapt nu se întâmplă nimic, ceea ce m-a determinat să nu fiu foarte entuziasmată în legătură cu acest anime. În orice caz, după primele 5 episoade(sau cam așa ceva)  a început adevărata poveste, o acțiunea pur și simplu halucinantă, plină de imprevizibil, cu o grămadă de răsturnări de situații,  care a ajuns să-mi creeze o oarecare dependență.tumblr_nm9hzzSW6F1sxfvy5o1_500

Acest anime are o mulțime de arcuri în comparație cu numărul de episoade, ceea ce înseamnă că are și foarte, extrem de multă acțiune, motiv pentru care mi-a plăcut atât de mult. Acesta este unul dintre anime-urile cu cea mai extinsă și complexă structură. Combină aproape toate genurile într-o manieră aproape bizară-aș putea spune-. Și când spun aproape toate genurile, chiar nu glumesc, cred că hentai-ul e singurul care lipsește(deși are până și câteva tentative yuri și yaoi prin el, dar sunt doar tentative, nu vă speriați așa).tumblr_no2bfat6B21s3dw0xo1_500

Grafica e foarte bună, iar caracterele sunt multe și diverse(extrem de diverse). Personajele principale au depășit cumva pragul clișeelor, având o construcție ușor diferită față de ce a personajelor din alte anime-uri asemănătoare.  Bineînțeles că nu toate, dar au fost câteva care au emanat o atmosferă inedită, iar acestea au devenit preferatele mele.maxresdefault

Printre ele se află și Erza-cel mai bine conturat caracter feminin pe care l-am întâlnit până acum în vreun anime. Le întrece până și pe cele din cărțile citite până în prezent. Mi se pare perfectă, personajul feminin ideal.tumblr_n4vsr4CTg21rvijefo1_500tumblr_n4vsr4CTg21rvijefo1_500

Îl iubesc și pe Gray. Adică, cine nu-l iubește pe Gray?tumblr_n4vsr4CTg21rvijefo1_500

Jellal-un alt personaj genial.tumblr_ndx1gpckNs1u215u0o6_500

Laxus- oh, Laxus.tumblr_ndx1gpckNs1u215u0o6_500

Gajeel-gajeel_redfox_xreader_chapter_1_by_minnibellsnow-d717tst

Tipii ăștia:sting-and-rogue-show-up

El(care e și personajul meu preferat)-tumblr_nck0er8bFT1tybrhlo1_500

sting-and-rogue-show-up

Leon:

sting-and-rogue-show-up

Freed:

Freed_Justine03

Natsu: Dragon_Force_Anime

și, bineînțele, Happy:

tumblr_n0bmgxCniB1rveihgo1_500

Mai vreți? A, nu? Chiar deloc? D-dar mai am câteva personaje. Nu? Bine…tumblr_nogb76hxwc1sxfvy5o1_500

Așa, revenind, relația dintre toate aceste caractere este foarte bine valorificată, din punctul meu de vedere. Când spun relație, mă refer la cea de prietenie. Probabil singurul lucru care mă enervează uneori la Fairy Tail este romance-ul. Nu apare prea des, dar sunt vreo câteva legături prezente între personaje și, chiar dacă acestea nu sunt siropoase și sunt destul de slab evidențiate, atunci când apar, parcă strică tot farmecul acțiunii. Cred că acest anime ar fi mai aproape de perfecțiune dacă anumite legături mai romantice dintre câteva personaje nu ar exista deloc. Bine, mai sunt și câteva cazuri(două)unde apariția unui slab romance nu mă deranjează. Oricum, din punctul meu de vedere, romance-ul este unul dintre elementele fără de care anime-ul și-ar putea continua la fel de bine firul acțiunii(am eu ceva cu romance-ul; și în cărți, și în filme, și în anime-uri…mai greu cu mine, știu).tumblr_n4b4oibywR1sqrqrvo1_500

A, da, mai e ceva ce mă enervează la acest anime, dar aceste lucruri nu țin de acțiunea propriu-zisă; vorbesc despre opening-uri. Sună bine majoritatea, nu mă refer la calitatea lor, ci la faptul că videoclipurile lor sunt pline de spoilere, iar eu urăsc spoilerele.tumblr_nmzgumNY0L1tatrf8o1_500

Pe scurt(nu e tocmai o expresie prea potrivită, după ce am trăncănit atât), vă recomand acest anime dacă sunteți în căutare de ceva ușor, dar alert, complex și aproape halucinant.Personaje mișto, poveste genială. Ce mai așteptați? E un anime lung, mie mi-a luat destul de mult timp să ajung la zi cu episoadele, așa că presupun că e mai potrivit pentru o vacanță. În orice caz, nu contează când vă hotărâți să-l vedeți, dar dacă v-a atras, atunci principalul e să-l vedeți, pentru că, din punctul meu de vedere, merită. A, și să nu vă lăsați păcăliți de primele episoade, știu, sunt groaznice.

tumblr_static_fairy.tail.full.1294219

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Recomandare anime

  1. Eu ştiu că îl începusem la un moment dat şi nu ştiu, parcă pe atunci nu mă atrăsese, dar acum sunt sigură că vreau să-l reiau, mai ales că tratează genul meu preferat de anime.

Leave a Reply

