5 Things I love Saturday #2

Revin cu o nouă postare în cadrul acestei rubrici. Dacă nu știți ce este chestia pe care urmează să o scriu, dați click aici. Dacă vreți să vă alăturați și voi, dați click aici(parcă fac reclamă la detergent).backgrounds

Sâmbata aceasta(care oricum e aproape gata) puteți face un ritual pentru a invoca încă o vacanță sau puteți să vă ghemuiți într-un colț întunecat al casei cu o cruce și o icoană în mână și să rostiți o rugăciune care să aluge spiritele rele, în cazul de față, școala(așa cum fac eu). În tot acest timp, vă puteți și balansa dintr-o parte în alta pentru un efect mai dramatic. Dacă preferați totuși să faceți ceva de oameni mai „normali”, atunci:

 

1- vă recomand să vă uitați la The Seventh Seal sau la Nosferatu, pentru că mie mi se par pur și simplu geniale și sunt obsedată de ele.

12000038_515230808643791_737206436_n

2-dacă aveți o pasiune pentru artă, în special pentru cea suprarealistă, atunci vă recomand să-mi citiți acest articol, undă vă prezint pe scurt un pictor pur și simplu genial, cutremurător. Dacă nu vă atrage în mod special ideea de a-mi citi articolul, atunci puteți căuta pe internet câteva informații despre Victor Brauner, asta dacă nu ați auzit de el deja.
12000038_515230808643791_737206436_n

3-având în vedere faptul că programul meu din vara aceasta a fost atât de monoton(verile mă fac să mă simt ca un melc leșinat și storc tot entuziasmul din mine), azi o să vă mai recomand, la fel ca și data trecută, o manga. Este vorba despre Tokyo Ghoul. Despre anime am mai vorbit ceva și aici. Încă sunt la început și nu prea pot să spun decât că mi se pare ok  până în prezent. Știu că anime-ul, începând cu sezonul doi, a luat-o pe altă rută, abătându-se complet de la seria manga. După ce anime-ul m-a lăsat cu splina ruptă și cu glandele lacrimale uscate, am decis ca, atunci când voi fi pregătită psihic, voi citi și manga, pentru că eram tare curioasă să aflu și cealaltă perspectivă, chiar dacă până în prezent, acesta pare a fi și mai tragică decât cea prezentată în anime. Da, da, vă recomand ceva dramatic. Haha.12000038_515230808643791_737206436_n

4- vă recomand să desenați ceva chiar dacă nu aveți talent(așa cum este valabil și în cazul meu). Eu nu am mai pus mână pe un creion pentru a desena de mult timp, poate o voi face cândva. Până atunci, vă voi arăta unul dintre desenele soră-mii, care mă disperă zilnic cu izbucnirile ei artistice:

12000038_515230808643791_737206436_n

ăsta i-o ieșit, trebuie să recunosc. *”secsi” Ichigo, mr*

5- la final, vă recomand să ascultați asta:

sau, dacă vreți neapărat, și asta:

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “5 Things I love Saturday #2

  1. Zau ca inceputul postarii m-a amuzat teribil :))
    M-ai facut curioasa de cateva chestii de pe aici – de manga insa nu ma ating. Nu de alta, dar stiu ca daca o sa-mi placa o sa raman fara bani (ai vazut cat sunt de scumpe chestiile astea :O ?) ^^” Melodia din final era exact in ton cu postarea… pana am vazut-o si pe a doua cu Bibi :))
    xx

  2. Deja iubesc alternativele pe care le dai la trupe metăl :))

Leave a Reply

