5 Things I love Saturday

„5 Things I love Saturday” este, după cum spune și titlul, o serie de articole care vor fi postate, bineînțeles, sâmbata. Aceste articole se vor învârti în jurul unor activități(cinci la număr) pe care le voi recomanda în fiecare sâmbătă. Mai pe scurt, e o inițiativă menită să mai estompeze plictiseala(ar fi bine dacă ar face ceva și cu căldura asta insuportabilă). Ca să înțelegeți mai bine despre ce e vorba, acesta este grupul de facebook unde puteți intra dacă vreți să participați și voi la seria de postări. backgrounds

Așa dar, voi începe prin a vă recomanda cinci lucruri pe care le-ați putea face sâmbăta aceasta(sau ce-a mai rămas din ea) și nu numai.

1. Anime-uri, pentru că le iubesc:

Am început recent să mă uit la Fairy Tail. E un anime foarte, foarte fain pe care vi-l recomand. După ce ajung la zi, o să scriu mai multe despre el într-o postare separată. Oricum, e ceva ce merge perfect cu această zi ridicol de călduroasă.giphy

Fairy-Tail-gifs-fairy-tail-22476222-500-249

2. Cititul, pentru că poate fi destul de răcoros

Am terminat nu demult ultima carte din trilogia Sânge Satanic, Rezervația Unicornilor și urmează să-i fac recenzia în curând. Am început să citesc și Pădurea Norvegiană și până acum mi-am făcut o impresie destulde bună despre carte. Vă recomand, așa dar, să citiți ceva. Poate fi una dintre cărțile pe care le-am citit eu sau orice altă carte.

tumblr_mzeu20tBKh1qkemeeo1_500

3. Manga

Am început azi să citesc manga Deadman Wonderland, pentru că mi-a plăcut foarte mult anime-ul(mai multe despre el aici). Am înțeles că acțiunea nu s-a terminat la finalul anime-ului, ci mai este o continuare care apare, din păcate, doar în manga, așa că am decis să o citesc. V-o recomand chiar dacă ați văzut sau nu anime-ul.tumblr_mzayeuxCzb1s05q0to1_1280

4. Dormitul.

Da, da, vă recomand să dormiți. Și, acum, ca să-l citez pe Adrian Green:

Singurul sfat pe care eu pot să îl dau cu inima împăcată este: Dormiţi! Dormiţi, fraţilor, că somnul n-a făcut rău nimănui! Eşti trist? Culcă-te! Eşti nervos? Culcă-te! Vrei să mori? Culcă-te, poate ai noroc şi mori în somn!”

recenzia cărții Cimitirul aici.

Mai aveți vreo reținere?

tumblr_new3vgtT5n1tu8sz5o1_500

5. Muzica.

Muzica, în ciuda faptului că nu pare, este ceva ce poate rezolva-chiar dacă indirect-aproape orice problemă(pentru că dacă ai cancer sau diaree nu prea cred că o să te ajute…). Eu, cel puțin, nu cred că aș rezista mai mult de o zi fără muzică. Bine, aș rezista, dar ar fi sec, gol, ar fi așa de trist.

Vă las aici câteva recomandări:

Ah, sunt prea multe? Bine…D-dar. Bine…

Încă una și gata:

 

 

 

9 Comments

Filed under Uncategorized

9 responses to “5 Things I love Saturday

  1. M-am uitat la Fairy tail (la o parte din el) si e foarte foarte fain, sunt de acord cu tine, si abia astept sa-ti vad recenzia ^_^ Eu am inceput sa ma reuit la Naruto *my favourite* si intamplator am scris si eu astazi in postarea mea despre manga :)) Ma bucur ca ai reusit sa faci postare >:D<

  2. M-ai cucerit cu ultima melodie . :3

  3. Ultima melodie se potriveşte perfect cu tine, Diana :))
    Eu mă uit la Lovely Complex în perioada asta; mă apucasem la un moment dat de Fairy Tail, dar îl lăsasem că nu mă captivaseră primele 10 episoade, poate o să mă reapuc de el.

    • Mulțumesc, știu. Oricum, te caracterizează puțin și pe tine, trebuie să recunoști. :))
      E adevărat că în primele episoade e destul de plictisitor, dar aia e doar o introducere în adevărata acțiune. Mie, cel puțin, îmi place mult, mai ales în momentul de față.

  4. Îmi place citatul lui Adrian Green, adevăr pur. Ai dat niște recomandări foarte simpatice, iar ultima melodie e cu siguranță cea mai bună alegere pentru sâmbăta aceasta, hahah.

    Gabriela
    crafting-g.blogspot.ro

  5. Pingback: 5 Things I love Saturday #2 | Equilibristic on words

  6. Pingback: Recomandare anime | Equilibristic on words

Leave a Reply

