Leapșa cinefilă

Am primit această leapșă de la Diana de pe blogul Anddeea (mulțumesc, Diana). Înainte de a începe vreau să menționez că sunt extrem de pretențioasă când vine vorba de filme, iar, în ultima vreme, nu am găsit niciunul care să-mi placă. Nici nu mai am răbdare să vizionez vreunul, pentru că majoritatea mi se par extrem de plictisitoare și comerciale, așa dar e foarte posibil să menționez același film de mai multe ori.

1)Care este filmul care te-a lasat cu o impresie foarte buna (blowmind)?

The Seventh Seal. Superb.tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

2)Actorul/actirita cu care ai vazut cele mai multe filme?

Cred că Johnny Depp, el, împreună cu Brandom Lee fiind doi dintre actorii mei preferați.

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

3)Serialul preferat?

Nu urmăresc foarte multe seriale(cel puțin nu la fel de multe pe cât obișnuiam să urmăresc mai demult). Am renunțat la extrem de multe dintre ele, iar la câteva încă mă gândesc dacă să renunț sau nu. În momentul actual, nu urmăresc decât 3 seriale care îmi plac și foarte mult. Nu cred că aș putea să aleg unul singur: Vikings

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

The Walking Dead

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

și The 100.

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

4)Un film pe care il astepti cu nerabdare sa apara?

Aștept ecranizarea cărții Miss Peregrine, dar mi-e și puțin frică pentru că mă gândesc că ar putea fi un eșec total…

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

5)Care este cea mai buna ecranizare dupa o carte?

Nu știu…Chiar nu știu. Nu am văzut nicio ecranizare care să fi ieșit impecabil sau măcar bine. Totuși, cred că cel mai mult mi-a plăcut prima parte din The Hunger Games. Mi s-a părut ok și City of Bones, dar nu a fost ceva nemaipomenit.

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

6)Cel mai naspa film din istoria filmelor?

Oh, ar fi o listă destul de lungă, dar cred că cel mai îngrozitor de nereușit film pe care l-am văzut până acum a fost The Exorcist. Un eșec total. O prostie. Mă uitam la el și nu știam dacă ar trebui să râd sau să sparg laptopul care oricum nu era al meu. Nu știu cine m-a pus să mă uit la el. Ah, stați, de fapt, știu.tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

7)Preferi sa vezi filmul dupa care sa citesti cartea sau invers?

De obicei, prefer să citesc cartea și după, dacă consider că merită, să vizionez și filmul. Deși sunt și cazuri când am văzut mai întâi filmul și după am citit cartea, cum ar fi la The Hunger Games-prima parte- sau la City of Bones.

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

8)Care este animatia ta preferata si de ce?

Rise of the Guardians? Sau poate Brave…Hm, nu prea știu. Nu mă uit foarte des la animații. În schimb, sunt puțin(mai mult)obsedată de anime-uri, iar preferatul meu e Hunter x Hunter.

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

9) Cea mai tare replica dintr-un film care-ti place.

Cu siguranță asta:

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

 

și poate și asta:

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

10)Recomanda-ne cateva filme. 🙂

Tot ce înseamnă Tim Burton(pentru că le ador), The Crow, The Raven, Birdman, Pirates of the Caribbean, The Seventh Seal, Nosferatu și cam atât.

tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

Întrebările mele:

Care este filmul tău preferat?

Ai văzut până acum vreo ecranizare care să „bată” cartea?Dacă da, care este aceea?

Dacă ai avea șansa să te afli în locul unui actor, care ar fi acela?

Care sunt genurile tale preferate de filme?

Dacă ai avea șansa să joci într-un film, care ar fi acela și de ce?

Dacă ai fi regizor, ce fel de filme ai face? Ce tematică ar avea și în jurul căror subiecte s-ar învârti?

Obișnuiești să te uiți de mai multe ori la același film?

Care a fost cel mai dezamăgitor film pe care l-ai văzut? Dar cel mai surprinzător?

Ce te plictisește cel mai tare la un film?

Care este coloana ta sonoră preferată?

Oricine vrea să răspundă la întrebări, e liberi să ia leapșa mai departe și să-mi lase link-ul postării într-un comentariu după ce a făcut-o ca să văd răspunsurile. De asemenea, dacă nu aveți blog sau nu vreți să faceți o postare cu această leapșă, dar vreți să răspundeți la întrebări, o puteți face printr-un comentariu.tumblr_nm3r1om1721u0t92no1_500

 

 

 

 

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Leapșa cinefilă

  1. Imi plac raspunsurile tale si ma bucur ca ti-ai facut timp sa raspunzi ^^
    O sa raspund si eu la ale tale ^
    ^
    1. Nu am un film preferat, de multe ori uit chiar la ce ma uit :)) Dar cred ca Into the wild, e un film foarte fain, nu are cine stie ce actiune, dar are niste idei strong. Sa te uiti 🙂
    2.Nu am vazut, ba chiar din contra ecranizarile pe care le-am vazut eu au fost slabute tare comparativ cu cartea…Dar am auzit ca The 100 bate cu mult cartea (pe care nu am citit-o).
    3.Keira Knightley sau Emma Watson, una dintre cele doua. Imi plac mult atat ca actrite cat si ca personalitate feminina, mai ales Emma care lupta impotriva discriminarii.
    4.Nu stiu daca am genuri preferate, dar drama, istorie, actiune, ceva romance merge mai mereu, mai ales daca sunt combinate. Iese blowmind pentru mine, mai ales daca mai au si razboiul ca tema :))
    5.Hmm, asta e destul de greu de spus. dar o sa aleg Academia vampirilor ca sa-i omor pe toti si sa nu se mai faca si al doilea film :)) afostoribilprimul
    6.Razboi, dragoste, moralitate, chestii de genul si nu ar avea finale prea fericite…astea cred u ca sunt filmele cele mai bune, alea care te lasa cu inima indurerata la sfarsit si cu un blowmind in toata regula.
    7.Nu, chiar nu obisnuiesc, dar mi s-a mai intamplat pentru ca voiam sa se uite si niste prieteni si m-am uitat si eu cu ei.
    8.Dezamagitor? Academia vampirilor, Divergent, Insurgent, Orasul oaselor… Si surprinzator? hmm nu stiu poate The Riot club si nu stiu daca intr-un mod bun sau rau, dar cu siguranta m-a surprins…
    9.Pfoai, nu cred ca tocmai ai pus intrebarea asta :)) Dar hai ca-ti spun: TOATE! toate sunt preferatele mele :)) si ca sa nu te las fara raspuns iti dau ca exemplu Fifty shades si If I stay ❤
    Mi-a placut sa raspund la intrebari ^_^

Leave a Reply

