Noutăți în blibliotecă #5,1

În postarea anterioară am menționat că mai aștept niște cărți câștigate la un concurs. Ei bine, astăzi au sosit și vreau să vi le arăt.

IMG_5604-682x1024

Îmi doream de mult aceste cărți, în special Pădurea Norvegiană(am scris ceva despre minunata ei copertă aici). Dragostea în vremea holerei=Gabriel Garcia Marquez și…știți voi, „povestea” de ieri. Insula Voaiorilor nu era menționată printre premii, dar totuși am găsit-o în colet. Pare o carte destul de interesantă, oricum, e prima dată când aud de ea.

Le mulțumesc celor de pe pagina Cărți care contează pentru aceste cărți geniale pe care abia aștept să le citesc.

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “Noutăți în blibliotecă #5,1

  1. Trebuie să citesc și eu Dragoste în vremea holerei și Pădurea norvegiană. 😮 Of, am un reading list cât Marele Zid Chinezesc.

  2. Pingback: Recenzie Pădurea Norvegiană-Haruki Murakami | Equilibristic on words

Leave a Reply

