Noul nume al blogului

Dacă nu v-ați dat seama încă-deși asta ar fi imposibil-, am schimbat numele blogului. De multă vreme m-am gândit să fac asta, dar am avut nevoie de puțin „curaj” și inspirație. Inspirația a venit la ora doișpe într-o noapte, iar „curajul”, eh, a venit și el într-un final.

tumblr_nhs16iz0mN1tpdcs9o1_500

Poate vă întrebați de ce am schimbat numele(sau poate nu o faceți, dar tot am să răspund). Nu-mi plăcea vechiul nume, ăsta e răspunsul. Numele era singurul lucru care nu-mi plăcea la propriul blog, așa că m-am decis să-l schimb.

Ce semnifică noul nume? Exact ceea ce pare. E ceea ce încerc eu să fac de fiecare dată când scriu ceva, pe blog sau nu. tumblr_mrmjvrWV7k1rasv1ao1_500

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Noul nume al blogului

  1. Ozy

    Îmi place mult mai mult titlul acesta nou! Se potrivește de minune!
    Și headerul este foarte fain; succes mai departe!

  2. Şi mie îmi place mai mult noul nume al blogului, parcă defineşte mai mult ceea ce găsim pe blogul tău.

Leave a Reply

