Noutăți prin bibliotecă #5

Pentru că, eu fiind recent ajunsă acasă, am găsit un colet-comandat de mine, bineînțeles-abia sosit, m-am gândit să postez ce cărți am mai cumpărat/primit în ultima vreme.

IMG_5604-682x1024

Portretul lui Dorian Gray mi-am cumpărat-o, pentru că, spre rușinea mea, nu am citit-o încă, dar abia aștept să o fac. Entuziasmul meu în legătură cu această carte nu se datorează celebrității(ca să spun așa) pe care o are, ci sentimentului ăluia care apare atunci când sunt sigură că o carte este mai mult decât bună. Amintiri din Casa morților mi-am luat-o pentru că, după Adolescentul, am ajuns să-l iubesc pe Dostoievski. Un veac de singurătate=Gabriel Garcia Marquez=un om pe care am început să-l apreciez enorm deși nu i-am citit nicio carte…încă(urmează să o citesc pe asta…)

IMG_5604-682x1024

Am câștigat aceste cărți la un concurs organizat pe pagina Young Art. Inițial, nu știam ce cărți voi primi, dar când au ajuns la mine am fost foarte fericită, în special, datorită cărții Al cincilea val,  pentru că o voiam de ceva vreme.

IMG_5604-682x1024

Nu mă întrebați de ce mi-am cumpărat ultimul volum al seriei Harry Potter în engleză, când eu nu-l am nici măcar pe primul, pentru că habar nu am…

IMG_5604-682x1024

Cred că nu am fost în viața mea mai entuziasmată în legătură cu vreo carte, așa cum am fost când am primit-o pe aceasta(care e de fapt un album de artă) în urma unui schimb.

IMG_5604-682x1024

 

IMG_5604-682x1024

Aceste cărți le-am primit cadou de ziua mea. Am început să strâng un număr destul de mare de cărți scrise de Rodica Ojog-Brașoveanu fără să-mi dau măcar seama.

IMG_5604-682x1024

 

Și…aceasta e carte care a sosit azi. De mult am vrut-o, pentru că e continuarea uneia dintre cele mai bune distopii pe care le-am citit până în prezent, Ultimul Avanpost, iar ieri mi-am comandat-o de pe Libris mai mult dintr-un gest spontan.

Am mai câștigat două cărți la un concurs și aveam de gând să fac postarea aceasta când se presupunea că ar fi trebuit să ajungă, dar cum încă nu au sosit, nu am mai așteptat. Sper totuși să ajungă…cândva…

Că tot veni vorba de concursuri, cei care ați câștigat la cel de pe blog, ați ajuns în posesia premiilor?

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “Noutăți prin bibliotecă #5

  1. Cate carti faineee te invidieeeez numai sa ai timp sa le citesti pe toate ❤ ❤ ❤ Lectura placuta! Pupici :* :* :*

  2. O s-o fost la reducere Harry Poter ….

  3. Daaaa, eu am luat premiul luni de la poștă. Mulțumesc din nou pentru concurs. :X

  4. Pingback: Noutăți în blibliotecă #5,1 | Just another fantasy world

Leave a Reply

