Premiile Liebster

Până acum câteva minute, nici nu am știut că există așa ceva. Diana de pe blogul Anddeea m-a nominalizat(merci, Diana!), așa că…da, să vedem despre ce este vorba.

liebster-award-logo

Reguli:

– Multumeste-i persoanei care te-a nominalizat scriind link-ul catre blogul ei in postare;
– Raspunde la toate intrebarile primite;
– Nominalizeaza 11 bloggeri;(asta o să fie destul de greu…)
– Formuleaza 11 intrebari la care sa raspunda cei nominalizati de tine;
– Nu poti nominaliza persoana care te-a nominalizat pe tine;
– Trimite-le nominalizatilor un link la postarea in care i-ai numit, pentru a-i informa.
Sună interesant, nu?Ok, întrebările Dianei sunt:
1.Te-ai gandit vreodata sa faci vlogging?liebster-award-logo
Da, m-am gândit să o fac și chiar mi-a spus o persoană să o fac, dar totuși nu cred că sunt potrivită pentru asta, așa că deocamdată rămân la blog. Prin scris mă pot exprima cel mai bine, nu știu dacă făcând vlogging aș mai putea transmite cu atâta precizie ceea ce gândesc. E destul de complicat, presupun…
2.Care este genul tau preferat de muzica?liebster-award-logo
Pobabil că cei care-mi urmăriți blogul v-ați plictisit să tot auziți asta, dar trebuie să răspund la întrebare, așa că… Ascult o mulțime de genuri muzicale, dar printre preferatele mele se numără cele mai multe dintre subgenurile metalului(atmospheric black metal, folk metal, melodic metal, symphonic metal și muuulte altele).
3.Despre ce iti place sa scrii cel mai mult?liebster-award-logo
Scrisul e ceva spontan la mine și nu îmi place să-l învârt în jurul unui singur subiect. Scrisul meu e haotic și dezordonat de cele mai multe ori. E variabil și niciodată nu-și impune vreo barieră anume. Ajung să scriu aproape despre tot ce-mi vine în minte și să o fac de câte ori am ocazia. Nici pe blog nu am reușit să păstrez doar o singură temă, astfel că, în jurul celei principale, au ajuns să se mai învârtă și altele, niște puncte de sprijin vitale.
4.Care sunt planurile tale de lectura pentru luna asta?liebster-award-logo
La capitolul lectură stau îngrozitor vara asta. Mi-am făcut atâtea planuri și mi-am cumpărat atâtea cărți pe care speram că le voi citi și pe care chiar vreau să le citesc, dar e ceva ce mă oprește să o fac. Starea mea e atât de bizară, încât nici măcar eu nu o înțeleg. Totuși, vara nu e gata încă, iar eu sper să reușesc să ies cumva din grota asta împăienjenită și dezechilibrată.
5.Ai vrea sa participi la Summer read-a-thon‘ul de pe blogul Anddeea?buun
La început nu am vrut să particip tocmai din cauza stării care mă bâtuie, dar Diana m-a convins într-un final, așa că, da, o să particip. În curând voi face o postare în care voi detalia puțin.
6.Ce hobbyuri ai?
În momentul de față nu prea am. Adică, presupun că scrisul, cititul și…atât. Bine, dacă intră în calcul și vizionarea anime-urilor, atunci și asta.  Obișnuiam să cânt la pian. Obișnuiam…
tumblr_nnzon8vPxd1uor1l6o1_400
7.Prietenii tai sunt cititoti fideli al blogului pe care il detii?
Salut, Florina. Am un prieten care obișnuiește să citească aproape tot ce scriu, oriunde o fac(simte-te, da), dar în afară de ea, nu, nicio persoană cu care obișnuiec să interacționez în viața de zi cu zi nu-mi vizitează frecvent blogul. Cel puțin, așa cred…
8.Ce iti place cel mai mult la blogurile pe care le urmaresti?tumblr_nnzon8vPxd1uor1l6o1_400
Trebuie să recunosc că nu urmăresc prea multe bloguri, pentru că sunt destul de pretențioasă atunci când vine vorba de lucrurile pe care le citesc. Totuși la blog-urile pe care le urmăresc îmi plac, printre altele, subiectele pe care le abordează. Caut originalitate și însuflețire, iar ele par să aibă așa ceva.
9.Motto’ul dupa care te ghidezi in viata e…
Nu am sau, dacă am, nu-mi vine acum în minte. Obișnuiesc să-mi formez eu propriile motto-uri(ce ciudat sună asta), pentru că am impresia că așa mă pot descoperi mai bine. Totuși, îmi place mult acesta:
BBAVFSHCUAAQdsF
10.Dupa ce criterii iti organizezi cartile?
Acum, majoritatea cărților din biblioteca mea sunt așezate în funcție de edituri.
11.Ai un sfat legat de blog pentru mine?
Ăăă, sunt un eșec total atunci când vine vorba de sfaturi, dar…hm, continuă ceea ce faci, pentru că o faci bine!
Îi nominalizez, dacă nu au fost deja și dacă vor să răspundă la întrebări, pe:
2.Ozy
Întrebările mele:descărcare
1. De ce ai ales să îți faci un blog?
2. Mai ai și alt blog/alte bloguri în afară de acesta?
3. Care este cartea care a avut cea mai mare influență asupra schimbărilor ce s-au produs în viața ta?
4.Dacă ai avea șansa să trăiești pentru tot restul vieții tale într-o carte, ai alege să o faci? Dacă da, în ce carte?
5. Care este filmul tău preferat și de ce?
6. Ce înseamnă scrisul pentru tine?
7. Cum ai început să citești?
8. Crezi că ai putea trăi fără să citești?
9. Care este trupa/cântărețul tău favorit?
10. Care este lucrul pe care ți-l dorești cel mai mult să îl faci?
11. Unde ai vrea să fii în acest moment?
Dacă nu ați fost nominalizați, dar vreți să răspundeți la întrebări, sunteți invitați să o faceți printr-un comentariu.
3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Premiile Liebster

  1. Mersi ca l-ai facut! Imi plac mult raspunsurile si intrebarile tale! >:D<

  2. Mersi de nominalizare, am reuşit şi eu să răspund într-un final la întrebări 🙂

  3. Pingback: Premiile Liebster | Jessie's Blog

Leave a Reply

