Recomandare Anime

Kaiji

113Ulquiorra's_appearance

Genul seriei: acţiune, psihologic, mister

Data lansării: 2 octombrie 2010

Număr de sezoane: 2

Număr de episoade/sezon: 26

Despre anime:

Itou Kaiji e un ratat care fură embleme de maşină şi taie cauciucuri în ceea ce pare a fi viaţa lui de zi cu zi. Asta se schimbă însă într-o zi când e vizitat de o persoană îmbrăcată la costum. Cei doi discută, şi Kaiji află că respectivul e un colector de datorii. Motivul vizitei sale e un împrumut pe care un prieten de-al lui Kaiji din trecut nu îl plătise înapoi, iar Kaiji însuşi e garantul. Pentru a plăti datoria, colectorul de datorii îi propune lui Kaiji să participe pe un vapor la un joc de noroc, iar dacă câştigă, acesta poate scăpa liber. Lucrurile sunt însă mai complicate de atât…tokyo-ghoul-anime-review-kaneki-ken
Pare plictisitor, are o grafică groaznică și nu se face remarcat cu nimic, cu absolut nimic, dar, asculați-mă: NU vă lăsați sub nicio formă păcăliți de aparențe. Anime-ul acesta este absolut GENIAL.
tokyo-ghoul-anime-review-kaneki-ken
tokyo-ghoul-anime-review-kaneki-ken
E adevărat că m-am uitat la el datorită unei persoane(dragi? da, cred că da), datorită unei persoane în a cărei gusturi am încredere. E adevărat și că dacă nu mi-ar fi recomandat persoana respectivă acest anime, probabil nu m-aș fi uitat niciodată la el, pentru că eu sunt atrasă sau respinsă instant de grafica unui anime, iar aceasta e una dintre cele mai mari prostii de care pot da dovadă.tokyo-ghoul-anime-review-kaneki-kenDe cele mai multe ori, grafica decide dacă anime-ul merită sau nu, iar când am văzut câteva poze cu personajele acestuia, am rămas cu un gust amar, cu o ușoară repulsie chiar. Nu am înțeles ce ar putea fi atât de genial la acest anime, ce…ce l-a reliefat așa mult.tumblr_ni13g9bVbv1tk63aco5_r1_1280
M-am uitat la primul episod aproape forțată de propria curiozitate. Încă din primele 10 minute am vrut să renunț, pentru că totul mergea greu, mult prea greu, apoi a venit, i-a venit însuflețirea. A venit ca o palmă grozavă, a venit brusc și s-a simțit profund. Nu m-am mai putut despărți de acest anime până când nu l-am terminat. A fost ca o obsesie, a fost nebunie curată, a fost unul dintre cele mai ciudate și grozave anime-uri pe care le-am văzut până acum.tumblr_ni13g9bVbv1tk63aco5_r1_1280
Am adorat modul în care ești pus, tu ca vizionator, față în față cu diferite situații și sentimente. Le simți ca și cum ar fi ale tale, simți că îți aparțin în totalitate și că tu ești de acolo, din povestea aia. Niciun anime văzut până în prezent nu a reușit să mă poarte de la o stare la alta așa cum a făcut-o acesta. Mi-a arătat demența în toate formele ei, a fost atât de predominant în disperare, încât, la un moment dat, am simțit-o și eu mai reală ca niciodată. Moarte. Realitate. Eșec, atât de mult eșec. Eșec urmat de speranță și pe urmă iar eșec, apoi iar a ieșit la iveală o urmă de speranță. A fost exact ca un carusel, ca un carusel care e pe cale să scoată tot din tine, ca un carusel care, atunci când e pe cale să te distrugă, să te arunce la pământ, te ridică brusc mai sus decât erai inițial.tumblr_ni13g9bVbv1tk63aco7_r1_540
Personaje care se află aproape în totalitate într-o groapă fără fund, dar care, pe parcurs, se afundă și mai mult, și mai repede… și mai sigur. Personaje care își îmbrățișează autodistrugerea. Caractere care nu mai au nimic de pierdut, caractere aflate la limita dintre o viață perfectă și o moarte deplorabilă. Fără eroi sau povești desprinse din basme. Ceva ce reflectă atât de bine o realitate cruntă, dură, tristă chiar.tumblr_n1kclpMXcH1rown8vo1_500
Personaje puternice, demente, sadice, personaje care știu să impună o presiune asupra psihicului celorlate, personaje care distrug în cel mai râvnitor mod. Din nou, personaje care arată realitatea.
tumblr_ne3cb8YzYi1s2jvk8o1_r1_500
Mi-e greu, extrem de greu să explic suficient de detaliat ce înseamnă Kaiji. Mi-e teamă că încercarea mea de a descrie chiar și foarte puțin acest anime a eșuat lamentabil. Nu știu cum ar trebui să-l prezint, nici cum ar trebui să-l descriu. Știu însă că, dacă sunteți niște iubitori de anime-uri care vor să trăiască, în adevăratul sens al cuvântului, unul, să fie plasați(chiar și fără voia lor)în locul personajelor și să le simtă atât disperarea, cât și perseverența, vi-l recomand cu insistență. E un anime care ne arată cum un sclav poate să învingă regele și de ce, un anime care ne arată o altă latură a jocurilor de noroc, un anime care chiar prezintă jocurile de noroc sub forma unei arte.
1301844391
Aici aveți trailer-ul primului film:
2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Recomandare Anime

Leave a Reply

