Câștigători Concurs #1

Așa cum v-am promis, astăzi o să vedem cine a câștigat concursul de aici.  Vă mulțumesc pentru interesul acordat, am rămas plăcut surprinsă, pentru că nu mă așteptam să participe atâția(la prima vedere, nu pare că ați fi fost prea mulți, în comparație cu alte concursuri, dar pe mine numărul vostru chiar m-a uimit oarecum). Din păcate, m-am simțit nevoită să nu iau în considerare răspunsurile participanților care nu au îndeplinit toate cerințele. (eh, asta e, poate la celelalte concursuri). Mi-au plăcut toate răspunsurile voastre pentru că ați detaliat cu atâta însuflețire o mică parte din ceea ce a reuși să vă transmită cartea voastră preferată.tumblr_nnfrvnVng61uppy37o1_400

Comentariul care mi-a plăcut cel mai mult și cel care câștigă una dintre cele două cărți(la alegere) îi aparține lui Yuki și sună cam așa:

O să aleg Lolita, datorită divinităţii prin care femeia devine obiect de studiu şi capriciu în mintea bărbatului. O aleg datorită impulsurilor mult-dezbătute de Freud, care par cât se poate de veridice în carte şi după şablonul cărora s-a creat o operă ce a fascinat şi orpilat, ce a distrus principii şi a creat unele noi.
Îţi recomand să o citeşti dacă vrei ceva savuros de intrigant, ceva care distruge barierele normalităţii şi te afundă în lumea imoralităţii.
Mulţumim de concurs! Spor!

Acum chiar vreau Lolita mai mult ca niciodată…

Al doilea câștigător, cel ales de Random.org și cel care primește cartea rămasă este:

11824131_498532886980250_466425892_n

Cătălintumblr_nn78o54hnY1tq4of6o1_500

Felicitări câștigătorilor. Aveți 5 zile la dispoziție ca să-mi trimite adresa voastră pentru a intra în posesia premiului.

Rămâneți pe aproape, mai pregătesc niște concursuri.

5 Comments

July 31, 2015 · 1:04 pm

5 responses to “Câștigători Concurs #1

  1. Pingback: Competiție de avangardă (Concurs #1) | Just another fantasy world

  2. Felicitari si lectura placuta! ^_^

  3. Mulţumesc de premiu şi mă bucur că te-am convins să citeşti Lolita. Este o carte care pentru mine este cu adevărat specială.
    O să alge cartea ,,Delirium”.
    La ce adresă de email trebuie să trimit?

  4. Mulțumesc pentru premiu!! ^_^

Leave a Reply

