Summer and Books-Leapșă

Revin cu o nouă leapșă luată de aici(sper că nu e nicio problemă c-am luat-o sau ceva…).Am ajuns la concluzia că-mi plac lepșele mai mult decât aș vrea să recunosc. Aceasta e una destul de mare și probabil că nu mulți vor avea tăria necesară de a ajunge până la finalul ei(eh…).

1. E vară. Ai nevoie de un suc rece. Să spunem că nu ai nimic la îndemână, rece și de băut, dar ai o carte răcoritoare, plină de vitalitate și de suspans. Care ar fi aceea ?

În primul rând, cred că aș muri înainte să mai citesc vreo carte, având în vedere că ar fi vară și cald, și moleșitor, iar eu n-aș avea nimic de băut la îndemână. Serios, chiar aș muri. Sau mi-aș înfrânge lenea și m-aș târî până la cea mai apropiată sursă lichidă(în cel mai rău caz, acvariu cu pești).

tumblr_inline_nqlaoaIawl1qhre7s_500

Căldura aceasta agasantă e de vină pentru comportamentul meu bizar, îmi transmite o stare de irascibilitate amestecată cu o somnolență necruțătoare, așa dar, nu mă pot gândi la nicio carte suficient de plină de vitalitate, cât să estompeze, în momentul de față, măcar puțin din norul plin de indolență ce s-a poziționat deasupra mea. Poate, totuși, Ultimul Avanpost…hm…tumblr_nrm88vOSoU1sjy5nbo1_1280

2. Să spunem că biblioteca ta are nevoie de o restaurare. Fă o poză bibliotecii tale, atașeaz-o acestei cerințe și spune-ne care ar fi detefctul ei. (poți atașa doar o parte dacă dorești).

11219635_1457202684601435_9029533558140963517_n

claritatea pozei e la pământ

După cum vedeți, sunt doar două rafturi din biblioteca mea, pentru că, da, ați ghicit, mi-a fost prea lene să le fotografiez pe restul. În legătură cu schimbarea, ei bine, oricum am de gând să-mi schimb întreaga bibliotecă(adică să mai adaug alte rafuri și diferite chestii). La rafturile din poza aceasta nu cred că aș schimba nimic. Bine, poate că bandana Naruto nu e tocmai un element sugestiv al locului în care am pus-o, dar imediat ce o să-mi fac un raft(sau mai multe) doar cu manga o s-o pun acolo. Ah, da, și poate aș mai adăuga câteva bufnițe(râs malefic).

3.Ai o/un soră/frate pasionat/ă de cărți ? Dacă nu, ai dori să fie pasionat/ă de cărți ?

Am o soră obsedată  pasionată de cărți.

4.De când ai devenit pasionată de cărți, și de ce?

Când eram mică mama îmi tot cumpăra cărți tipice, dar nu aveau acel ceva. Au început să-mi placă, în adevăratul sens al cuvântului, cărțile cam din clasa a V-a, când fosta mea profesoară de română mi-a făcut cunoștință și cu altfel de lecturi.

5.Ai cunoscut mulți oameni de când ai blogul ?

Nu i-am cunoscut propriu-zis, dar am vorbit online cu ei. Autori mișto, oameni faini care îmi vizitează blogul, alți bloggeri mișto. În aproape doi ani de blogging pot spune că „am cunoscut” o mulțime de oameni geniali, unii dintre ei chiar contribuind într-un fel la dezvoltarea mea.

tumblr_nnfrvnVng61uppy37o1_400

6. Colegii de școală și profesorii, cunoscuții și rudele știu despre blogul tău ?

La început, chiar la început, nu am vrut sub nicio formă ca oamenii apropiați să-mi știe blogul. Nu știu, cred că mă simțeam într-un fel ca și cum m-aș fi expus lor, le-aș fi arătat o latură a mea pe care nu am vrut să o știe, să o cunoască. Am preferat să păstrez o anumită distanță față de orice alt om și nu am vrut să las pe nimeni să mă cunoască în totalitate. În ultima vreme am devenit însă destul de miserupistă, așa că nu prea-mi mai pasă dacă cei din jurul meu știu de existența blogului meu,  Știu părținții mei, sora mea, prieteni, foști colegi(lor chiar le-am luat odată și un mini-interviu –aici-) și probabil că orice om care-mi urmărește activitatea de pe Facebook.

7. Spune o carte cu o copertă extrem de roz.

Alegerea-Kiera Cass. E cea mai oribilă copertă care se află în biblioteca mea.tumblr_mt49d4xTsW1s6v2mbo1_500

8.Asculți muzică ? Care sunt artiștii și melodiile tale preferate?

Iubesc arta. Muzica e artă, deci, da, ascult aproape non-stop muzică. E evadare. Procreație. Metamorfoză. Ascult o mulțime de genuri muzicale: de la aproape toate subgenurile metalului, la câteva subgenuri ale rock-ului, muzică medievală, clasică, dark ambient, viking, celtică, chiar și simfonică(asta rar,ce-i drept)și multe altele. Mi-ar luat vreo trei săptămâni să scriu toate trupele, iar eu sufăr de lene cronică în momentul de față.

9. Dorești să scrii cărți ?

Am început deja să lucrez la ceva, dar cel mai probabil acel ceva nu va ajunge sub forma unei cărți.

10. Să vedem dacă ești ordonată. Fă o poză unei părți din camera ta, chiar acum.

11219635_1457202684601435_9029533558140963517_n

După cum bine puteți vedea, sunt cea mai ordonată persoană pe care ați avut șansa să o cunoașteți vreodată. Peretele meu e pur, doar umbra-i mai pătează neprihănirea.

11.Ești pasionată de limbi străine ?

Pasionată, nu. Interesată, da.

12. Au existat vreodată persoane care să te facă să nu mai citești ?

Au existat persoane care au încercat să mă facă să nu mai citesc genurile de cărți pe care le citeam pe atunci. Au existat…

13. Cu ce limbă străină, sport, activitate, mâncare, sau om ai asemăna cititul ?

Cititul e artă.

14. Spune-ne 20 de lucruri ciudate sau interesante despre tine.tumblr_mt49d4xTsW1s6v2mbo1_500

Așa multe? Bine, dar vă asigur că o să vă fac să căscați.

P.S: Nu sunt neapărat interesante.

  1. Sunt mizantropă.
  2. Printre planurile mele primordiale se află conducerea și/sau distrugerea lumii. Nu mă judecați, îmi accept demența.tumblr_mt49d4xTsW1s6v2mbo1_500

  3. Folosesc extrem de des sarcasmul.

  4. Îl folosesc atât de des, încât devine de multe ori insuportabil pentru cei din jur, dar asta e ceea ce-l face și mai minunat.

  5. Sunt destul de narcisistă (intelectuală, să ne înțelegem).

  6. Iubesc arta.

  7. Iubesc natura.

  8. Până în prezent nu am găsit niciun autor care să-mi placă în totalitate.

  9. Sunt pasionată de diferite mitologii, filosofie, ocultism, științe cuantice.

  10. Îmi place să maltratez timpul uitându-mă la anime-uri.

tumblr_nr7dqh78yj1sosch6o2_400

tumblr_nqiz24rtvF1r8zaxto1_250

tumblr_mt49d4xTsW1s6v2mbo1_500

11.Susțin relațiile între persoanele de același sex, iar orice prezență homofobă mai mult decât mediocră(incapabilă de a-și dezvolta punctul de vedere cu argumente mai solide decât safirul sintetic) care se apropie de mine(online sau nu) se alege cu o vacanță eternă în Muspelheim și cu un tratament special din partea lui Surtur.

12.Sunt destul de mult  sadică.

13.Urăsc zilele călduroase.

tumblr_nr18c4tqvx1u4hpo2o1_250

14.Urăsc nunțile(nu în esență, ci în prezentare).

15.Nu găsesc nimic, dar absolut nimic special la o zi de naștere.

16.Sunt destul de egoistă.

17.Îmi place toamna…și iarna.

18.Îmi place ciocolata.

19.Pseudonimul meu este Dumnezeu.

20.Gata,

15.  Ce zodie ești ?

Nu cred în semnificații zodiacale, dar, deh, sunt leu.

tumblr_nnfrvnVng61uppy37o1_400

16. Ce fel de elevă ești ? 

Nu știu…una egoistă, presupun. Învăț la toate materiile, dar în niciun caz nu o fac pentru note, ci pentru a-mi satisface propriile nevoi intelectuale.

15. Atașează o poză cu multe dintre cărțile tale (aranjate în ce fel vrei tu, absolut oricum)

30257275

Trebuie să recunosc, m-am chinuit amețitor de mult să le aranjezurme de sudoare pe frunte.

16. Atașează o poză cu tine și cartea preferată.

Aici zic pas. E pentru binele vostru, credeți-mă.

17. Ai un animal de companie ? Atașează o poză cu el.

484624_328150430607665_1476461580_n

Cea mai leneșă felină. Cum să nu-l iubești?

562282_280594052029970_514648882_n

Ăsta e ceea ce numesc eu cel mai bun prieten, o ființă fără care chiar ar fi gol.

18. Atașează o poză amuzantă.

Nu-mi vine niciuna în minte…

19. Atașează câteva poze cu desenele tale.

11219635_1457202684601435_9029533558140963517_n

M-am chinuit și aici. *și mai multă sudoare*.

20. În încheiere, ce dorești să le transmiți cititorilor tăi?

Ă. Salut?

Le dau leapșa mai departe lui Yuki și Ozy (dacă au chef să o facă). Și, bineînțeles, o poate lua oricine vrea.
tumblr_nnfrvnVng61uppy37o1_400

Killua își face într-un mod grațios ieșirea din scenă(aplauze pe fundal).

5 Comments

Filed under Uncategorized

5 responses to “Summer and Books-Leapșă

  1. Pingback: Summer and books-Leapșă | My fangirl tale

  2. Pingback: Summer and Books- Leapșă |

  3. Ozy

    Vaaai, mersi de tag!
    Știi, înainte să citesc asta, credeam că sunt singura care nu are nicio treabă cu zilele de naștere – vreau să spun, ce e așa de special la ele? Sărbătorești faptul că te apropii de ziua în care vei muri, URAA!
    Faine răspunsuri și îmi place cum arată camera ta!

  4. Heeei, abia acum am văzut că ai preluat leapșa.
    Îmi pare tare bine că ai făcut-o și că ți-a plăcut și nu e nici o problemă că ai luat-o. 🙂

Leave a Reply

