The sick book tag!

Am primit acest tag de la Yuki-Merci!-. E un tag foarte interesant și mișto și, chiar dacă ieri am mai făcut unul, m-am gândit să-l fac și pe acesta. Sinceră să fiu, iubesc să fac tag-uri. Bine, îmi plac doar cele reușite, iar acesta e unul dintre ele.tumblr_nc2fn51bXL1tq5vvbo1_250

1.Diabet: O carte dulce, extrem de dulce.

Nu-mi stă în fire să citesc cărți dulci, deloc. Nu le suport-presupunând că acest „dulce” se referă la un exces de romance care te face să-ți vomiți până și plămânii. Damnare-Lauren Kate a fost, probabil, cea mai dulce carte pe care am citit-o și tot n-a fost extremă și exagerată. Cel puțin, asta mi s-a părut când am citit-o, acum nu știu dacă aș putea spune același lucru, având în vedere că gusturile mele s-au schimbat destul de mult, iar pretențiile mele au evoluat-ca să zic așa.

2.Varicelă: O carte pe care ai citit-o odată, dar nu o vei mai deschide vreodată.

Oh, aici ar fi o grămadă de adăugat, dar cred că Cioburi de Stele- Amie Kaufman și Meagan Spooner se potrivește cel mai bine. Chiar dacă după ce am terminat-o am rămas cu o dezamăgire profundă, dar m-am consolat cumva cu idea că a fost o lectură relativ suportabilă, acum, părerea mea despre ea a devenit mult mai rigidă și necruțătoare. Încercarea autoarelor de a crea ceva-orice or fi vrut ele să creeze- s-a dovedit a fi un eșec total. O carte care m-a lăsat atât de rece, încât am fost aproape de hipotermie după ce am terminat-o. Nu vă lăsați păcăliți de coperta faină și de reclama halucinantă care îi este făcută. E o carte pe care,personal, chiar nu aș recomanda-o nimănui. Câh.tumblr_nhao7zqu641rp0vkjo1_500

Pe listă aș putea adăuga și Mincinoșii de E.Lockhart, o carte pe care nu aș mai deschide-o sub nicio formă. A fost o lectură forțată și o carte a cărei recenzie nici nu m-am chinuit să o fac. Atât de seacă, atât de anostă, dar atât de mediatizată. O pierdere de timp.

3.Gripă: O carte contagioasă care s-a răspândit ca un virus.

Sub Aceeași Stea-John Green, Divergent-Veronica Roth și…Atenție! vomă literară la orizont. Fifty Shades of Grey-E. L. James. Dacă primele două sunt tolerabile, ultima e…pur și simplu, în opinia mea, o mizerie, o carte care nu merită nici măcar atenție, nici nu se mai pune problema de bani.tumblr_mocdirfTny1sqdyoko1_400

4.Ciclul: O carte pe care o citeşti în fiecare lună, an sau mai des.

Nu-mi place să recitesc cărți. Recunosc că am încercat asta odată cu „Sub Aceeași Stea”, dar n-a mers. Nu am răbdarea necesară și poate că nici n-am întâlnit până acum vreo carte care să merite să fie recitită.

5.Insomnia: O carte care te-a ţinut treaz toată noaptea.

Gazda-Stephenie Meyer. Nu e o carte extrem de bună, dar știu că a fost printre primele cărți pe care le-am citit și am stat o noapte întreagă trează ca să o termin.large

6.Amnezie: O carte pe care ai uitat-o şi a eşuat în a lăsa o impresie puternică în mintea ta.

Au fost multe cărți care au eșuat în a lăsa o impresie cât de cât puternică în mintea mea, dar în cazul cărții Insurgent-Veronica Roth a intervenit și „amnezia”. Am uitat aproape toată acțiunea cărții, am uitat până și numele personajelor. Când mi-am dat seama că nu mai știu nimic, am încercat să o recitesc, pentru că era puțin enervant la vremea aceea să uit personajele uneia dintre distopiile mele preferate, dar n-a mers, așa că am lăsat-o așa. Probabil și la Divergent aș fi uitat acțiunea dacă nu apărea film.tumblr_nr5jgx1Vur1tho5lzo1_250

7.Astm: o carte care ţi-a luat respiraţia (care te-a impresionat).

Dostoievski e singurul autor care a reușit până în prezent să mă impresioneze. Nu, stați, glumesc, mai e și Rick Riordan! large

8. Malnutriţie: o carte care te-a lipsit de a mai vrea să mănânci.

După ce am citit câteva pagini din minunata, suprema, inegalabila seria a fantasticei autoare E.L. James n-am mai avut nicio poftă de mâncare-ceva rar, extrem de rar venit din partea mea-. tumblr_inline_nqyhvlEA9e1qafrh6_500

9.Boală ,,călătoare”: o cartea care te-a luat într-o ,,călătorie” prin timp şi spaţiu.

Cum era imposibil să lipsească din tag, cartea care se potrivește cel mai bine descrierii e…o serie: seria Percy Jackson și Olimpienii.

Dau acest tag mai departe oricui vrea să-l ia.

 

 

 

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “The sick book tag!

  1. Pingback: The sick book tag! | My fangirl tale

Leave a Reply

