The Disney Song Tag

Am găsit un tag destul de simpatic aici și am zis să-l preiau și eu, având în vedere că nu am mai făcut de ceva vreme unul.

Tag-ul constă în asocierea unei melodii Disney cu o carte.

1. Part of Your World (Mica sirenă). Ce lume dintr-o carte te-ar putea schimba pentru ca tu să faci parte din ea?percy-jackson-books

Dacă ar fi o lume dintr-o carte în care m-aș putea teleporta sau…în care aș putea ajunge, cea pe care aș alege-o ar fi, cu siguranță, lumea creată de Rick Riordan în seria de cărți Percy Jackson și Olimpienii(Recenzii aiciaici și aici). Am spus multe despre aceste cărți pe blog, nici nu cred că este vreun tag în care să nu le fi menționat. Tabăra Semizeilor e locul fictiv pe care l-aș alege oricând, în locul oricărui alt loc fictiv. Percy Jackson e seria mea preferată, așa că presupun că voi mai vorbi ceva vreme despre ea.

  1. Let It Go (Frozen). Ce carte nu ai vrut să o termini pentru că ai iubit-o aşa de mult?

Miss Peregrine-Ransom Riggs(Recenzia aici). A fost o carte atât de genială, încât, atunci când am terminat-o, am rămas cu un sentiment oribil. Eram încă prinsă în transa poveștii, eram încă în jocul atmosferei mișto care a ieșit afară din carte, iar când am ajuns la ultima pagină, am stat câteva minute și m-am uitat la ea. Nu știu de unde a apărut gestul acela, dar știu că pe parcursul lecturii nu știam cum să citesc mai încet ca să nu o termin. A fost o carte care chiar a reușit să mă transpună în totalitate într-a ei poveste și mi-a părut rău când am terminat-o.bookpic-5-miss-peregrine-85021

  1. Beauty and the Beast (Frumoasa şi Bestia). Ce carte crezi că nu va fi uitată?

Pentru ca o carte să nu fie uitată în totalitate, să-mi lase o urmă în memorie, trebuie să-și pună puternic amprenta asupra mea. Nu pot să zic sigur care dintre cărțile citite vor rămâne cu timpul, dar cum romanele  lui Rick Riordan, adică seria Percy Jackson și Piramida Roșie(recenzia aici) sunt speciale pentru mine, presupun că nu le voi uita.

bookpic-5-miss-peregrine-85021

Nu cred că voi uita nici triologia Sânge Satanic-Cristina Nemerovschi(adică în momentul de față doar primele două romane(recenzii aici și aici), ultima carte urmează să o citesc cât de curând), pentru că mi-au amintit ceva vital, pentru că au fost altfel și au reușit să lase cumva o amprentă. Sunt destul de multe cărți pe care nu cred că am să le uit, cum ar fi cele scrise de Dostoievki, sau unele de la editura Atrthur(Inimă de Cerneală, în special, recenzia aici) și multe altele…percy-jackson-books

4. So This is Love (Cenuşăreasa). La ce carte ai ezitat, dar ai sfârşit prin a o iubi?percy-jackson-books

Ultimul Avanpost-Lavinia Călina(recenzia aici)  a fost o carte de la care nu am avut așteptări prea mari, dar pe care am ajuns să o iubesc la final.

5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea să-ţi fie cel mai bun prieten?

Oh, asta chiar că e o întrebare cam grea. Bineînțeles că nu pot alege unul singur, ar fi ceva SF. L-aș alege probabil pe A., din Sânge Satanic, un tip lângă care nu m-aș plictisi nicio secundă. A. are umor și e genial și…da, ar fi un cel mai bun prieten perfect. M.? Hm, da, cred că l-aș alege și pe M. din aceeași seria, deși presupun că avem caractere prea asemănătoare pentru a reuși să stăm prea mult timp împreună. Cred că m-aș înțelege destul de bine și cu Adrian Green din Cimitirul(recenzia aici)percy-jackson-books

6. Reflection (Mulan). Ce carte ţi-a schimbat modul de a gândi?

Niciuna. Am citit destul de multe cărți până în prezent, dar niciuna nu a reușit să-mi schimbe modul de a gândi. Niciuna nu a fost suficient de profundă încât să mă schimbe, încât să îmi dea alte idei, să-mi injecteze concepții, să îmi îndrume evoluția sau să îmi determine involuția. Influențe, însă, au fost în câteva cărți, cum ar fi Adolescentul-Dostoievski, dar schimbări radicale, totale, nu.

bookpic-5-miss-peregrine-85021

7.Colors of the Wind (Pocahontas). Cui îi dai mai departe acest tag?

Oricine e liber să-l ia și poate lăsa link-ul către postare într-un comentariu ca să văd ce-ați completat și voi.

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “The Disney Song Tag

  1. Hei. Îţi pasez un tag, în caz că vrei şi ai timp să-l faci. Poate că mai ai chef de un tag.
    https://yukiblack.wordpress.com/2015/07/09/the-sick-book-tag-2/

  2. Ozy

    Tot ce pot să spun este că ai niște gusturi care-mi plac atâât de mult. (da, pentru că îmi sunt asemănătoare mie, dar nu asta contează :))) Plus, iubești seria PJO iar eu, personal, nu am găsit prea multe persoane să facă asta – e una dintre seriile mele preferate și mă bucur enorm când văd fani. Apropo de asta, ai văzut că anul ăsta împlinește 10 ani?

    • Şi tot ce pot să spun eu e că eşti unul dintre cei mai faini oameni care îmi vizitează blogul(probabil pentru că gusturile noastre sunt atât de asemănătoare). Şi eu mă bucur când văd că mai sunt fani ai cărţilor lui Rick Riordan, îţi recomand şi Piramida Roşie dacă nu ai citit-o încă. Da, am văzut că seria a împlinit 10 ani, vestea m-a lăsat cu un sentiment aşa ciudat de melancolie.

Leave a Reply

