Competiție de avangardă (Concurs #1)

A venit momentul să organizez primul concurs de pe blog. Nu știu cu ce ocazie; poate pentru că am scăpat de examene, poate pentru a sărbători venirea vacanței, poate pentru ambele sau pentru niciuna dintre ele. Totuși, cine are nevoie de un motiv pentru a dărui niște cărți? Eu nu.

Bine, o să încetez cu această introducere irelevantă și o să vă prezint ce puteți câștiga:

11061336_929497383776945_7178982371845318412_n

*bufnița-da, e bufniță- nu e inclusă, ea a vrut doar să apară în poză*

Dacă tot a apărut a doua parte tradusă, m-am gândit ca unul dintre premii să fie Delirium-Lauren Oliver, iar celălalt o continuare a unei cărți celebre –Inițierea-Richelle Mead(vol. 2 al seriei Academia Vampirilor).

Tot ce trebuie să faci pentru a câștiga una dintre aceste cărți este să:

1. Dai like paginii de facebook a blogului;

2. Urmărești blogul prin e-mail;

3. Dai share (PUBLIC) concursului pe facebook;

4. Lași un comentariu care să conțină:

-numele tău de Facebook cu care ai dat like paginii;

 -link-ul postării unde ai distribuit concursul;

– e-mailul/numele WordPress cu care urmărești blogul;

– răspunsul la întrebarea: Care este cartea ta preferată?(cu exemplificări, bineînțeles).

Vor fi aleși doi câștigători, unul cu ajutorul site-ului Random.org, iar celălalt va fi ales de către mine și simțul meu estetic (adică voi alege răspunsul care mă va captiva și impresiona cel mai mult), așa că scoateți-vă creativitatea afară.

Primul câștigător, adică cel ales de mine, va avea șansa să aleagă una dintre aceste două cărți, în timp ce celălalt va primi cartea rămasă.

Data limită de înscriere este 30 iulie, câștigătorul fiind ales pe data de 31 iulie.

*Consursul nu este sponsorizat*

UPDATE: concurs finalizat. Câștigătorii aici.

20 Comments

Filed under Uncategorized

20 responses to “Competiție de avangardă (Concurs #1)

  1. Reblogged this on The Sagittarius Books and commented:

    Un concurs pe blogul https://dia6c.wordpress.com

  2. fb Cornelia Pop

    email : extraecstasy@yahoo.com

    E greu sa aleg una , pff.. Nu ma pot decide intre Gazda si Ma pierd in tine . Ambele mi-au trezit sentimente extrem de puternice si le-am terminat in lacrimi :))
    Multumim pentru concurs!

  3. https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=847636445327939&id=100002447733728&fs=1&ref=hl
    Asta e numele meu de fb si postarea mea. Acum in legatura cu o carte pe care o consider favorita: ei bine nu am o carte favorita. Am sute de carti “favorite”. Dar ce inseamna de fapt o carte favorita? O carte pe care o consideri favorita e acea carte ce iti vorbeste ca un prieten, ce iti sterge lacrimile de pe obraz si le pastreaza pe paginile sale. E acea carte ce te face mai puternic atunci cand esti slab si iti arata ca esti slab atunci cand te crezi puternic. E acea carte care iti creeaza o legatura emotionala cu personajele din ea.
    But, after all, daca trebuie sa aleg o carte preferata as alege probabil Orasul Oaselor, Marele Gatsby sau Fratii Karamazov.

  4. Nume fb: Diana Dii
    Share: https://www.facebook.com/diana.dii.9469/posts/1584695805127848
    E-mail: diana_anaid98@yahoo.com
    Cartea mea preferata este Mare Tranquillitatis si stii deja de ce ^_^

  5. Văduva Maria Cătălina

    Facebook : Cătălina Maria(Cata Yoo)
    Linkul pe care il aveam de distribuit nu îl pot încărca aici deoarece mă aflu pe alt dispozitiv decât calculatorul și,din păcate,nu îl pot atașa.Însa,îl puteți observa pe pagina mea de socializare.
    Email: catalinamaria913@yahoo.com

    Nu am o carte preferata.Din punctul meu de vedere mi se pare irelevant să ai una,deoarece în lume sunt o multitudine de cărți care nu pot fi comparate una cu cealaltă,însă ,cred cu tărie că poți alcătui un top.
    Cartea la care am rămas plăcut surprinsă a fost ,,Fata din tren” de Paula Hawkins.Editura Trei a făcut o treabă foarte bună traducând-o ,iar autoarea a reușit să scrie un roman excelent.Doamna Hawkins a reușit să parcurgă cu succes toate etapele narative,reușind să creeze un thriller minunat.
    Povestea urmărește viața lui Rachel după divort și durerea nemărginita,înecată în alcool pe care aceasta o posedă.În același timp,minunata care,explica,la rândul sau,viața lui Megan,o femeie aparent distrusă dupa moartea fratelui ei,Ben.Megan a luat-o pe drumuri interzise și a ajuns să îl cunoasca pe Mac,cu care a avut un copil,dar în urma unei alterații acesta a murit,cu mama sa care îl ținea la pieptul ei.Megan se credea un monstru,și,în paralel avea o relație cu fostul soț al lui Rachel,care era căsătorit cu Anna și aveau împreuna o fetița,dar nici Megan nu se lasă mai prejos , ea fiind măritată cu Tom.
    Rachel studiia casa lui Megan și Tom de câte ori trecea cu trenul pe lângă ea,prefăcându-se că se duce la muncă de dragul colegei sale de apartamen.Ea îi numea Jess și Jason,până când a început și ea să se implice în viața lor,în urma unei dispariți misterioase în care bănuielile sunt restrânse.
    Autoarea contopește perfect acțiunea,dragostea,demagogia,ipocrizia,falsitatea cu anumite scene polițiste care succesc mintea cititorului
    Acestă carte te face să pui totul pe hârtie și te va zăpacii cu toate pistele noi care ți se vor deschide.Ea te va îmbăta cu misterul ei și vei vrea să guști din ce în ce mai mult.Este o carte care te pune pe gânduri iar personajele foarte complicate.
    În altă ordine de idei,recomand această carte deoarece nu numai te face să pui lucrurile cap la cap pentru a le înțelege,dar îți dă multe lecții de viața.

  6. Facebook: Larisa Ciubotaru
    Share: https://www.facebook.com/larisa.ciubotaru/posts/849622331783659?pnref=story
    e-mail:ciubotaru_larisa@yahoo.com
    Toate cartile pe care le-am citit de la cap la coada mi-au placut foarte mult,nu am cum sa aleg,fiecare carte are ceva al ei care m-a captivat si m-a facut sa nu o mai las din maini la propriu pana nu o terminam.Sunt pur si simplu prinsa in firul actiunilor.Cartile care nu ma atrag sau care le-am inceput si nu mi-au placut au ramas neatinse in biblioteca mea,deaceea am mare grija ce carti imi procur sau imprumut pentru a ma delecta .
    In concluzie nu am o singura carte preferata ,am zeci de carti pe care le prefer.

  7. Nume Facebook: Palel Cătălin
    Link: https://www.facebook.com/catalin.palel/posts/838655982889264?pnref=story
    email: katalynutzky_me@yahoo.com
    Ei bine, partea cu cartea favorită este cam grea. Fiecare carte este interesantă în modul ei, fiecare carte este originală, ceea ce face alesul o muncă grea. Dar dacă ar fi să aleg o carte, cred că ar fi Alegerea celor trei de Stephen King, al doilea volum din seria Turnul Întunecat. Romanul m-a impresionat prin tehnica extraordinară de a povesti evenimentele bizare și palpitante, care te țin cu sufletul la gură pe tot parcursul cărții.

  8. Facebook: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1631000813807819&id=100006937488519

    Nume fb: Daniela Winchester

    Email: lore_lore321@yahoo.com

    Nu am o carte favorita. Toate cartile pe care le-am citit pana acum mi-au placut extrem de mult. Dar cea care m-a atins cel mai mult a fost “Sub aceeasi stea” a lui Jon Green. Iubesc felul lui de a scrie iar cartea aceasta m-a surpins placut deoarece este o lectie de viata, o lectie despre iubirea neconditionata care poate trece de orice bariere.

    Multumim pentru concurs

  9. Share: https://www.facebook.com/permalink.php?story_fbid=1633129473569496&id=1417601258455653
    Nume: Yuki Black
    e-mail: malinabarbu@yahoo.com
    O să aleg Lolita, datorită divinităţii prin care femeia devine obiect de studiu şi capriciu în mintea bărbatului. O aleg datorită impulsurilor mult-dezbătute de Freud, care par cât se poate de veridice în carte şi după şablonul cărora s-a creat o operă ce a fascinat şi orpilat, ce a distrus principii şi a creat unele noi.
    Îţi recomand să o citeşti dacă vrei ceva savuros de intrigant, ceva care distruge barierele normalităţii şi te afundă în lumea imoralităţii.
    Mulţumim de concurs! Spor!

  10. alex

    Facebook: Baban Alexandru-Marian
    Share: https://www.facebook.com/baban.alexandrumarian
    E-mail: alex_baban2006@yahoo.com
    Cartea mea preferata este Pe aripile vantului – Margaret Mitchel


  11. caticreata@yahoo.com/Catalina Dumbrava
    Am citit mai multe carticele anul acesta dar cel mai mult mi-a placut Sora-Rosamund Lupton, a inceput ca o carte obisnuita despre doua surori, aflate la mare distanta una de cealalta dar cu o legatura puternica intre ele, totul incepe sa prinda culoare cand sora mai mica Tess moare iar cealalta isi incepe misiunea de a demonstra intregii lumii ca aceasta a fost asasinata. Finalul povestii este unul neasteptat unde ramai la propriu cu ” gura cascata”, dar totusi cu un gust dulce. O recomand tuturor cu caldura, o carte exceptionala care merita citita 🙂

  12. Alexandra B.


    Facebook: Alexandra Burdea
    E-mail: burdeaalexandra@gmail.com

    Una din cartiile mele preferate este Academia Vampirilor de Richelle Mead, primul volum din seria cu acelasi nume. O carte superba care abordeaza o idee noua, vampirii fiind impartiti in doua categori: MOROIi (vampirii buni, care au o afinitate spre un anumit element al naturii, nu pot sta mult timp in soare si pot manca hrana pe langa sange) si STRIGOIi (vampirii rai, care nu suporta lumina zilei, sunt mai rapizi, mai puternici si au o placere deosebita in a ucide), si mai exista, desigur, si DHAMPIRI – jumate vampiri, jumate oameni – care au rolul de-ai apara pe moroi de mortii vi. Cartea o are in centru actiunii pe Rosemary (Rose) Hathway, o fata dhampir impulsiva, curajoasa si speciala. Ea o apara pe ultima descendenta a familiei Dragomir, Lisa. Relatia dintre cele doua este de o adevarata prietenie, ele avand o legatura unica si neobisnuita. Seria urmareste povestea celor doua si intamplarile prin care trec impreuna sau separat.
    Este o carte uimitoare, plina de actiune si rasturnari de situatie, o carte care merita citita din punctul meu de vedere. Si este doar prima dintr-o serie.
    “Dragostea si loialitatea sunt mai puternice decat legaturile de sange.”

  13. Maria Beres

    Maria Beres
    beresmariac@yahoo.com

    Divergent – Veronica Roth deoarece m-a scos din zona de confort si mi-a deschis cai noi spre alt gen de literatura.

  14. Ghitia Alina

    Nume de Facebook : Ghitia Alina
    https://dia6c.wordpress.com/2015/06/25/competitie-de-avangarda-concurs-1/
    E- mail : ghitia.tica@yahoo.com

    Cartea care m- a impresionat cel mai mult este Miss Peregrine de Ranssom Riggs de la editura ART , din colectia YoungArt .
    Imi plac cartile Horror dar aceasta m- a cucerit complet .
    Pe masura ce dedeam paginile intram in poveste tot mai mult . Am terminat- o repede , fara sa ma mai opresc .
    Orele treceau iar eu tot cu ea in mana eram .
    Este o carte care te captiveaza si te tine in suspans continuu cu o poveste treifianta , iar finalurile capitolelor sunt imprevizibile .
    Pana in prezent , sunt de parere ca nu exista nici o carte la fel de buna ca si ea . Pe langa toate acestea , in ea mai apareau si niste fotografii vechi , fiind alb- negru , cu un aer misterios .
    Personajul principal , Jacob , creste inconjurat de povestile bunicului sau ( Abraham Portman ) care a stat in Orfelinatul pentru copii deosebiti ai domnisoarei Peregrine , a luptat in razboaie si a calatorit prin toata lumea pentru a distruge monstrii .
    El ii descrie lui Jacob casa , spunand ca este minunata , unde era numai anotimpul vara si orice copil putea sa- si foloseasca liber puterile speciale pe care le avea . Abraham ii arata pozele vechi pastrate de el in toti anii acestia .
    Baiatul a cerscut mai mare si incepea sa nu mai creda in ele , spunand ca povestile buniului sau sunt doar niste basme iar ca fotografiile sunt truncate . Pana intr- o zi cand Abe este omorat , iar Jacob este trimis la psihiatru deoarece la scena mortii , a vazut un monstru , care i- a dat cosmaruri oribile o perioada indelungata de timp .
    Cu ultima suflare , bunicul sau ii spune sa se duca pe acea insula si sa gaseasca orfelinatul in care era insiguarnta , ferit de orice monstru .
    Intr- un final ajunge pe insula impreuna cu tatal sau . Acolo descopera ca si el este un copil deosebit la fel ca si bunicul lui .
    Acesta este doar inceputul , sunt parti din ea si mai uimitoare si care iti dau fiori .
    Spre incheiere vreau sa spun ca Miss Peregrine de Ranssom Riggs este cartea mea favorita .

  15. Valentina D.

    https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=852665674841438&id=100002940399171&ref=m_notif&notif_t=like&actorid=100005627172272

    Numele cu care am dat like: Andreea Crystal
    email: andreea_doaga99@yahoo.com
    Cartea mea preferata este Umbra Noptii pentru ca este cu varcolaci, dragoste, decizii care trebuie luate pe moment si mister

  16. Pingback: Câștigători Concurs #1 | Just another fantasy world

Leave a Reply

