Recomandare anime

Shingeki no Kyojin(Attack of titans)

tumblr_np3i8cLNzX1tmvwc5o1_500

Genul seriei: Acţiune, Dramă, Fantastic, Horror

Status: serie în desfășurare

Număr de episoade traduse: 25

Descriere:tumblr_mqkmgl1kaJ1sn2b6io1_500

„Acum câteva sute de ani oamenii au fost aproape exterminaţi de către titani. Titanii sunt nişte creaturi care nu par să aibă inteligenţă, devorează fiinţele umane şi, cel mai rău, par să facă totul din plăcere. Omenirea e apărată doar de trei ziduri mari, iar în spatele acestora se află Eren. Fiind martor la moartea mamei sale, jură că se va răzbuna pe fiecare titan.”tumblr_mvyzjkn0NP1t0w38ko1_400
Acesta a fost unul dintre cele mai bune anime-uri pe care le-am văzut în ultimul timp. Am încercat mai demult să vizionez primul episod, dar m-am oprit pe la începutul acestuia și am început alt anime- Hunter x Hunter(nu știu de ce am făcut asta). Recent, mi-am amintit de el așa că am fost hotărâră să-l finalizez de această dată. Am auzit multe despre el, e un anime foarte popular, iar inițial am crezut că e supraapreciat. De la primul episod insă mi-am dat seama că m-am înșelat.tumblr_mz5zt94Dib1s267ado1_500
A fost un anime foarte bun, din punctul meu de vedere. A avut tot ceea ce-i trebuie unui anime pentru a fi pe placul meu: acțiune, dramă, horror. Imprevizibil a fost, dar nu tot timpul. Uneori puteam ghici lejer ceea ce urma să se întâmple, iar alteori mă lua total prin surprindere. tumblr_no0ouxXWMe1qmtyk0o1_540
Mi-au plăcut mult personajele. Grafica, nu aș putea spune că a fost impecabilă, dar construirea caracterelor a compensat orice urmă de greșeală într-ale vizualului.
Adică, uitați-vă și voi la Levi. E așa genial:tumblr_n3ocj7yySE1s6gs3io1_r6_500
Mi-au plăcut relațiile de prietenie ce se făcea între personaje, mi-a plăcut legătura care s-a format între toate caracterele. Mi-a plăcut povestea anime-ului, felul în care a fost prezentată și felul în care m-a ținut într-o alertă continuă. Acum câteva luni, atunci când am văzut acest anime, eram practic dependentă de el.AttackOnTitan-1
Nu știu de ce, dar pe tot parcursul anime-ului m-a urmărit un fel de teamă și gândul că personajele mișto vor muri. Aveam impresia că se va termina dramatic, că va fi foarte dramatic și pe parcurs, dar vă las pe voi să descoperiți dacă am avut dreptate sau nu. tumblr_nou22tFQuq1s32pzvo1_500
Când m-am uitat la el nu am știut că va avea și un al doilea sezon, am aflat abia după ce m-am documentat mai mult. Vestea bună-pentru mine- e că acesta va apărea anul acesta-din câte am înțeles- și că eu abia îl aștept.
tumblr_nhfm58L2yx1ra5a63o1_500
Recomand acest anime tuturor iubitorilor de acțiune! A fost un anime extrem de bun, un anime care mi-a transmis o groază de trăiri ciudate, un anime pe care pot spune că l-am simțit.tumblr_np3i8cLNzX1tmvwc5o1_500
Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

