Noutăți prin bibliotecă

Cred că deja ați observat mica mea obsesia și marea mea iubire pe care o am pentru seria Sânge Satanic. Ei bine, azi am ținut în mână ultimul volum. M-a cuprins așa o stare de fericire amestecată cu tristețe și nici măcar nu am citit încă nicio pagină din această carte. Am stat cu ea câteva minute în mână și doar am privit-o(nu știu de unde a venit acestă reacție, cred că demența mea începe să se facă simțită). Această serie, oh, seria asta înseamnă atât de mult și aproape că mi-e frică să citesc ultima carte. Presimt că o să fie ceva…imposibil de explicat, la fel ca și în celelalte două romane.

10426087_896596970400320_3446690114867486345_n

Am primit această carte de la autoare și sunt încă străbătută de o stare de fericire-aș putea spune-, lucru extrem de rar întâlnit la mine. Acest roman are o copertă, pur și simplu, superbă. Citatul meu preferat-cel pe care l-am menționat și în recenzia romanului Ani cu Alcool și Sex -, care apare și în această carte face romanul să fie și mai special, să însemne și mai mult.

11173415_896596903733660_782001330202983062_n

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Noutăți prin bibliotecă

  1. Woaaa!
    Am terminat primul volum ieri și am stat până târziu noaptea deși trebuia să mă trezesc la 6.
    Încă nu pot începe altă carte pentru că sunt prea dată peste cap.
    Abia aștept să pun mâna pe următoarea!
    Lectură plăcută! 🙂

Leave a Reply

