Top 5 Wednesday

Top 5 cărți pe care vreau să le citesc în 2014.

După cum probabil v-ați dat seama din titlul, am revenit cu postările în cadrul grupului T5W după o pauză destul de lungă.

Sunt o mulțime de cărți pe care vreau să le citesc anul acesta, dar cum școala abia dacă mă lasă să respir(examene, examene și…iar exemene) sper să reușesc să citesc măcar jumătate din imensa listă-da, știu, planuri mărețe-. De asemenea, în top se vor afla cărțile pe care vreau să le citesc, dar încă nu le-am cumpărat-sunt și cărți care le am și abia aștept să le citesc și totuși simt cum mor lângă ele pentru că habar n-am cum să-mi împart timpul. :)) În orice caz, o să încerc să aleg din acea grămadă uriașă de cărți pe care vreau să le citesc, 5 care le vreau neapărat, obligatoriu , dar sincer nici măcar nu știu cum să le aleg. Adică…sunt atât de multe…

5- Seria Harry Potter

fullprecoversÎmi doresc de ceva vreme să citesc acestă serie, mai ales când sunt atâtea persoane în jurul meu care au făcut-o, iar eu stau și le ascult fără să am habar despre ce vorbesc. Așa că, da, trebuie să le citesc!

4-Captiv în Labirint

tumblr_mzmgynfj3F1toiaxlo1_500

Anul trecut a apărut filmul, iar eu am refuzat să-l văd pentru că am știut că există și niște cărți. Sper să le cumpăr cât de repede.

3- Copiii Întunericului

tumblr_mzmgynfj3F1toiaxlo1_500

După ce-am citit Ultimul Avanpost-una dintre cele mai tari și frumos construite distopii- ar fi practic imposibil să nu-mi doresc această carte superbă scrisă de aceeași autoare.

2- Păpușile

tumblr_mzmgynfj3F1toiaxlo1_500

Mai am ceva cărți până să-mi completez colecția cărților Cristinei Nemerovschi și presimt că aceasta va fi una dintre cele mai tari-chiar dacă toate cărțile scrise de această autoare sunt geniale-.

1- Provocarea(ambele volume)

tumblr_mzmgynfj3F1toiaxlo1_500

Provocarea-vol.2-320x493

Cărțile acestea le vreau atât de mult încât, dacă ar fi după mine, mi le-aș comanda chiar acum de pe Libris. Când vezi niște coperți atât de superbe și niște descrieri care parcă îți spun „Citește-ne! Cintește-ne ACUM!” cum ar putea fi posibil să nu ți le dorești?

tumblr_nc7pxwNtrG1spmf5uo1_500

*gif cu Alexi și Janne, paralel cu postarea pe care nu m-am putut abține să nu-l pun.*

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Top 5 Wednesday

  1. HARRY POTTER yeeey ❤ ❤ ❤
    Toate acestea se afla si pe lista mea de lectura ❤ sper numai sa am timp pentru tot ce vreau sa citesc…

Leave a Reply

