Ultimate book tag

Am preulat acest tag de Aici .

tumblr_nj43x3qcwW1u92dlto1_500

 

1. Ţi se face rău dacă citeşti în maşină?

Nu. Am citit de multe ori în mașină și, atâta timp cât nu e gălăgia prea mare, nu am nicio problemă.

2. Stilul cărui autor ţi se pare unic si de ce? 

Cred că fiecare autor are o unicitate aparte. Sunt o mulțime de scriitori care au reușit să mă acapareze de la prima pagină, datorită stilului lor. Un farmec mai special îl au însă cărțiile lui Rick Riordan, Cristinei Nemrovschi și ale lui Mihai Eminesc(știu, ciudat. Nu întrebați).

3. Harry Potter sau Twilight? Dă-ne trei motive.

Pentru că nu am citit încă Harry Potter  *au, nu cu roșii! Stați…pot explica. -înjurături pe fundal- * (știu, știu, rușine mie! CUM poate fi posibil să nu fi citit aceste fabuloase și extrem de mediatizate cărți. Probabil vă gândiți că merit o moarte lentă și dureroasă, plină de chinuri etc, dar o să citesc seria, promit! ). Ok, să revenim; pentru că nu am citit Harry Potter încă, un om normal ar alege Twilight, dar eu, cum nu sunt nici pe departe un om normal, aleg Harry Potter. Nu am nimic cu seria Twilight. A avut…farmecul ei odată, dar acum…

Gata, sunt 3 motive, nu? A, nu? Bine, nu contează, ne vom preface că sunt.

4. Cari cu tine o geantă cu carţi? Dacă da, ce este în ea în afară de cărţi?

Aproape oricunde merg îmi iau cu mine câteo carte. Adică…niciodată nu se știe. Nu obișnuiesc să-mi o geantă mereu cu mine, iar când iau în ea se află chestii nesemnificative care habar nu am cum ajung acolo. Ciudat.

5. Miroşi cărţi?

Da. În special culegerile de matematică. Acelea au…un miros aparte. vorbesc serios.

6. Cărţi cu sau fără ilustraţii?

Înainte uram cărțile cu ilustrații. Asta până ce am citit Inimă de Cerneală și apoi alte cărți de la Arthur. Nici acum nu mă atrag prea mult cărțile cu ilustrații, dar am reușit să le accept. Adică…atâta timp cât nu sunt ilustrații colorate și sunt discrete, nu pe două pagini, nu am nimic împotrivă lor.

7. Ce carte ai iubit în timp ce ai citit-o, dar ai descoperit mai târziu că nu este chiar atât de grozavă?

Sub Aceeași Stea. Mi-a plăcut mult când am citit-o, dar acum mi-am dat seama că nu e chiar atât de „wow” precum obișnuiam să cred. Pur și simplu, și-a pierdut farmecul, i-am uitat esența și nu mai are absolut nicio influență asupra mea.

8. Ai vreo poveste din copilăria ta care include cărţi?

Copilăria mea s-a învârtit în jurul a numeroase cărți și povești, dar nu prea am o amintire mai …specială legată de ele.

9. Cea mai subţire carte a ta?

Pacientul ideal- Alexandru Ometiță are în jur de 60 și ceva de pagini…cred. În orice caz, e o carte de poezii extrem de frumoasă.

10. Scrii la fel de  bine pe cât citeşti? Te vezi în viitor scriind şi publicând o carte?

Ca să fiu sinceră, ador să scriu. Nu știu cât sunt de bună la asta, dar știu că-mi place. Acum, asta nu înseamnă că o să și public vreo carte, deși nu e o idee prea rea. Docamdată prefer să rămân la stagiul unei tentative de povești începute pe wattpad.

11. Când ai devenit pasionat de cărţi?

Clasa a VI-a sau a V-a-nu mai știu exact-.

12. Cartea clasică preferată. 

Nu prea obișnuiesc să citesc cărți clasice, dar de curând am început Geniu Pustiu scrisă de Mihai Eminescu și, nu pot spune decât că e GENIALĂ.

13. Care este materia la care te pricepi cel mai bine la şcoală?

Nu știu dacă sau cât de bine mă pricep, dar îmi place româna și engleza.

14. Ai primit o carte pe care ai citit-o deja şi o urăşti – ce faci?

Aș da-o la schimb. Probabil că asta aș face.

15. Cărţi asemănătoare cu Harry Potter şi Jocurile Foamei?

Asemănătoare cu Harry Potter(deși nu am citit seria, știu despre ce e vorba): Testul Fierului și, oarecum, seria Percy Jackson și Olimpienii(adică nu are magicieni, dar am o vagă impresie că se aseamănă…). Asemănătoare cu Jocurile Foamei: Divergent, într-un mod bun și Alegerea PREA asemănătoare.

16. Obiceiuri proaste în timp ce scrii pentru blog?

Probabil faptul că, in mijlocul unei fraze relativ interesante și coerente pun liniuța explicativă „-” sau „*”și încep să creez „efecte speciale”, reușind însă să fac un mare nimic. :))

17. Cuvântul tău preferat.

Nu știu. Nu am un cuvânt preferat.Ciuuudat.

18. Vampiri sau zâne? De ce?

Ghoul. Da.

19. Persoane care îşi pot schimba forma sau îngeri? De ce?

Portocale. Nu prea cred în îngeri, dar nici ideea unei peroane care își schimbă formă nu mă încâtă. Adică, omul e și așa o creatură…imprevizibilă. Nu vreau să-mi imaginez un om care-și poate schimba forma cum ar fi…Așa că, aleg portocalele.

20. Spirite sau vârcolaci?

Ambele. Vârcovrigiilacii sunt niște creaturi mitologice destul de interesante, iar spiritele, ei bine, despre ele nu prea știu ce să cred, dar îmi plac.

21. Zombie sau vampiri?

Homunculus. Oh, iar ne iei cu ale tale? Alege dintre alea două, nu te mai abate de la subiect!!! Bine, bine…Aleg zombie.

22. Triunghiuri amoroase sau dragoste interzisă?

Dragostea interzisă sună mai bine decât rahatul ăla de  triunghi(l) amoros, de care, pur și simplu, m-am săturat. Mi se pare cel mai clișeic, plictisitor și enervant factor. Deja devine sec. Probabil că acea „dragoste interzisă” dacă nu ar fi ceva gen „fată săracă, băiat super-mega-extra bogat” ,sau invers sau ceva de genul și ar fi povestită frumos, cu un subiect cu adevărat captivant ar fi mult mai frumoasă. -deși eu nu sunt atrasă de chestiile siropoase, deloc.-

23. Cârţi strict romantice sau cu acţiune şi dragoste combinate?

Cu acțiune. Cu cât mai multă acțiune, dramă, suspans, SF, fantasy(dar original, fără veșnicii vampiri), mister, orice, dar NU romance. Adică o carte care le are combinate, dar cele de mai sus predomină, e o carte care se poate apropia ușor de perfecțiune. Mi se par prea banale cele care se învârt în jurul aceluiași subiect, în jurul unei idile romantice, un jurul unui final extrem de fericit, atât de dulce încât îți provoacă greață și…mă rog, cred că ați prins ideea. O carte trebuie să depășească normalul. De aceea și citesc, pentru a experimenta ceva diferit, ceva care să iasă din tipare.

Și…cam atât și cu acest tag. Simțiți-vă liberi să îl faceți și voi. Îl poate prelua oricine.

 

 

 

 
tumblr_my8fj24Ed51s588hgo7_400

*gif hiper-mega drăguț cu Valfar*

 

 

 

 

 

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Ultimate book tag

  1. NU AI CITIT HARRY POTTER???? arunc cu un ou in tine, rosia e prea blanda :)) Trebuie sa citesti! Nu exista o varsta anume pentru cartile asta ❤ sunt superbe
    Eram sigura ca o sa-l mentionezi si pe Percy Jackson pe aici :))
    Te pup si ma bucur ca ai facut tagul :*

    • Orice, dar nu ouă. Aproape le urăsc. :)). Imediat ce o să găsesc în stoc primul volum sau, imediat ce o să apară la Clubul de Lectură o să citesc seria. De multă vreme vreau să o fac, dar școala asta abia dacă mă lasă să respir. Dar…tot îmi fac eu timp pentru citit, sper. :)) Și mă bucur că ție ți-a plăcut Harry Potter-adică, în ultima vreme am auzit doar chestii negative spuse despre serie și am devenit puțin sceptică….

Leave a Reply

