Blogul a împlinit un an!

tumblr_naqjt9m4mF1ro3va7o1_500

tumblr_napxbnsqeP1s43pimo1_400

*bine, Alexi n-are nicio legătură cu postarea, dar nu m-am putut abține să nu pun niciun gif cu acest om fantabulos*

Să continuăm…

Zilele trecute blogul a împlinit un an. Am avut ceva probleme cu laptopul și nu am putut posta în acea zi, daaar mai bine mai târziu decât niciodată.

Pfl-melaminat-ALB-A-PFL

Și încă nu-mi vine să cred că a trecum un an. Un an de blogging. Un an minunat, în care gusturile mele în materie de cărți și nu numai s-au schimbat destul de mult. De exemplu, dacă înainte eram nebună după cărțile lui John Green, acum nu mă mai impresionează prea tare. Până acum nu am plâns cu multe lacrimi-adică s-a întâmplat de două ori să am câteva tentative de a plânge care au eșuat- la nicio carte și se pare că acest lucru nu s-a schimbat încă.

Acum un an am vrut să fac o recenzie și a ieșit ceva…sec și total anapoda.  Apoi iar am încercat să scriu una, care a ieșit puțin mai bine. Evoluția e atât de evidentă încât mi se pare inutil să o menționez.  Nu vreau să vă plictisesc cu romane lungi, dar vreau să vă spun că vă sunt sincer recunoscătoare pentru că îmi vizitați blog-ul și pentru că vă rupeți câteva minute din viață pentru a-mi citi postările și pentru a lăsa câteun comentariu. Mă simt bine știind că nu vorbesc singură -ca de obicei- și știind că cineva îmi citește recenziile chiar dacă unele sunt exagerat de lungi.

Fără voi, blogul acesta n-ar fi nimic. Sunt conștientă că încă nu e prea complet, dar sper că voi reuși să îl îmbunătățesc în viitorul apropiat. Și mai sper să ne strângem într-un număr cât mai mare.

Heh!

3 Comments

Filed under Uncategorized

3 responses to “Blogul a împlinit un an!

  1. La multi, multi anisoriiii si la cat mai muuulte postari!!! >:D< >:D<

Leave a Reply

