Ai prefera să…?TAG

Revin cu un nou TAG care l-am preluat de Aici .

1. Ai prefera să citești serii sau cărți „singure”?

Depinde de carte și de subiectul acesteia. Dacă povestea merită continuată și „lungită” atunci o serie e  bine primită, dar dacă unei cărți îi este suficient un singur volum, scrierea celui de al doilea îi ia doar din farmec.

2. Dacă ai avea de ales să citești doar autori bărbați sau autori femeie pentru tot restul vieții, ce ai alege?
Nu cred că aș putea alege. Îmi plac mult cărțile scrise de autori bărbați, scriitorul meu favorit este un bărbat, dar sunt de asemenea și scriitoare excepționale, așa că…nu pot alege…
3. Ai prefera să cumperi cărți direct din librării sau online?
Dacă aș avea o librărie în apropiere și ar avea reducerile librăriilor online, clar aș prefera să cumpăr cărțile de acolo-doar e alt farmec atunci când vezi cartea care urmează să o cumperi și o poți ține în mână-. La ora actuală, însă prefer librăriile online.
3. Ai prefera să citești 5 pagini pe zi sau 5 cărți pe săptămână?
Nu pot citi doar 5 pagini pe săptămână, adică mi s-ar părea un adevărat chin, iar atmosfera și farmecul cărții s-ar pierde, dar, din păcate, la ora actuală, ținând cont de faptul că abia am timp să citesc ceva care nu are nicio legătura cu școala, mi-e imposibil să citesc 5 cărți pe săptămână, așa că, mă regăsesc, undeva, pe la mijloc…
6. Ai prefera să fii un critic sau un autor?
Autor, clar.
Ai prefera să citești topul tău de 5 cărți favorite sau cărți noi?
Sunt singura care nu a înțeles întrebarea? Dacă este vorba de 5 cărți care le-am citit deja, atunci prefer să citesc altele noi.
8. Ai prefera să fii un bibliotecar sau vânzător de cărți?
Meh, nu prea știu. Dacă aș avea doar aceste perspective, cred că aș alege bibliotecarul.
9. Ai prefera să citești genul tău favorit de la toți autorii sau toate genurile de la autorul tău preferat?
Din nou, habar n-am. Atâta timp cât cărțile sunt bune și scrise ok, pot să fie de la orice autor. Nici măcar nu am un singur gen preferat și nici  autorul meu preferat a.k.a Rick Riordan nu a scris încă toate genurile de cărți, așa că, dacă romanele respective se regăsesc în categoria celor care îmi plac, nu contează cine le scrie.
10. Ai prefera să citești cărți fizice sau E-Book-uri?
Cărțile fizice sunt unice. Nici măcar nu ar merita fi comparate cu e-book-urile, după părerea mea.

 

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Ai prefera să…?TAG

  1. Hihi, am facut si eu acest tag ^_^ intrebarea 4 mi se pare si mie un pic stupiduta, dar poate chiar exista lume care citeste la nesfarsit aceleasi carti :))

Leave a Reply

