Top 5 locuri fictive din cărți în care aș vrea să mă aflu

Revin de această dată cu un top 5, pe care -sper eu- îl voi face în fiecare săptămână. Topul va fi alcătuit din subiecte de prin cărți, desigur. Poate o să fac o nouă rubrică în care subiectele topului vor fi luate din filme, seriale, anime-uri. Temele vor fi alese de mine și, în cazul în care voi primi sugestii-deși mă cam însel- ,  de voi.

tumblr_mni42yjpBZ1s5r0eyo1_400

 

5- Probabil o să pară ciudat, dar aș vrea să fac o vizită în România pe care Lavinia a creat-o în Ultimul Avanpost. Știu că e…diferită, mult mai dură și cu mai multe conflicte directe decât România actuală, dar tocmai din acest motiv, o vizită acolo ar fi o adevărată provocare pentru mine, doar e România regat. Ce? Nu-mi spuneți că voi n-ați vrea să vedeți în realitate cum ar arăta țara noastră dacă ar fi un regat…

tumblr_ngvwxcd6871szo61oo1_1280

 

4-  Academia Vampirilor (The Vampire Academy)

Nu sunt fană a acestei serii. Am citit doar primul volum și nu pot să zic că mi-a plăcut așa de mult cum mă așteptam. Totuși mi s-a părut destul de ok.  În plus, cine nu ar vrea să viziteze sau să stea la Academia Vampirilor?

tumblr_ngvwxcd6871szo61oo1_1280

3- Institutul (Instrumente Mortale/Dispozitive Infernale)

Institutul e unul dintre locurile mele preferate fictive. Se întâmplă atâtea lucruri geniale acolo. Atmosfera din acea clădire a reușit să pătrundă dincolo de filele cărțiilor.

tumblr_ngvwxcd6871szo61oo1_1280

2-Magisterium (Testul Fierului)

Magisterium pare a fi un loc super! Plin de mister, cu o grămadă de tuneluri, camere. Atât de mare, încât te poți rătăci. Atât de mistorios, încât îi dă un aer horror poveștii. Atât de genial, încât aș vrea să mă aflu acolo…printre magicieni.

tumblr_ngvwxcd6871szo61oo1_1280

1- Tabăra Semizeilor (Percy Jackson și Olimpienii)

Tabăra Semizeilor mi se pare cea mai genială locație fictivă pe care am „întâlnit-o” până acum într-o carte. Mereu se întâmplă câte ceva acolo. E totul atât de dinamic și activ, încât mi-aș dori să îmi petrec toate verile acolo. E pur și simplu locul ideal pentru mine. păcat că nu există .
10599227_755952174464801_3168069817596622657_n

 

Loc special: Neverland (Peter Pan)

Încă din copilărie, povestea Peter Pan a avut, într-un fel sau altul, o influență destul de puternică aspura mea, fiind una dintre poveștile mele preferate. Neverland a devenit, la un moment dat, un refugiu mintal, pentru mine. Așa că…merită locul special.

aazp_jiml

 

 

Și…cam acesta a fost și topul meu din această plictisotoare săptămână. Sunteți liberi să lăsați în comentarii care este topul vostru-chiar vă rog- și să-mi lăsați, dacă aveți, sugestii pentru viitoare topuri.

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

