Cărți cadou de Crăciun

Pentru că tot se aproprie Crăciunul, m-am gândit să alcătuiesc o listă/top cu cărțile pe care le recomandăm în această perioadă. datorită blogului Bibliophile Mystery.

Ei bine, trebuie să recunosc că, pe mine personal, Crăciunul actual nu mă impresionează prea profund și nici nu are vreun impact puternic asupra mea. Totuși, spiritul lui parcă ajunge și pe la mine și, datorită factorilor externi, încerc să mă bucur într-un fel sau altul de sosirea acestei sărbători.

Datorită faptului că în perioada aceasta avem mai mult timp liber putem citi cu toții mai multe cărți, nu neapărat care să se învârtă în jurul acestei sărbători.Ca urmare,  o să vă prezint mai jos o listă cu cărțile pe care vi le recomand să le citiți în această perioadă, și nu numai. Puteți să alegeți ceva din această listă pentru a face cadou cuiva drag. Nu toate vor avea ca subiect „Crăciunul”.

Poveste de Craciun – Charles Dickens

poveste-craciun-charles

Probabil că nu este om care, la ora actuală, să nu fi auzit despre această cate. Țin minte că am citit-o când am fost mai mică și că m-a impresionat profund pe atunci. Mi se pare o carte potrivită pentru această perioadă și le-o recomand toturor celor care vor să pătrundă și să găsească spiritul Crăciunului.

Basme-Hans Christian Anderson

1_-_grisham

 

Probabil o să vi se pară ciudată această alegere, dar pe mine, în copilărie, m-au impresionat și mi-au plăcut extrem de mult aceste basme. Așa că, m-am gândit să le recomand ca fiind un cadou potrivit pentru cei mai mici.

 

Poveste de iarnă-Mark Helprin

1_-_grisham

Cartea e potrivtă pentru această perioadă.În plus, are și o copertă frumoasă. E o lectură destul de ușoară, numai bună de citit

 

Urzeala Tronurilor- George R.R. Martin

 

 

 

 

1_-_grisham

 

Aceste cărți nu au nicio o legătură cu Crăciunul, dar sunt potrivite pentru această perioadă. Având în vedere că se aproprie vacanța și că majoritatea au mai mult timp liber, ar fi potrivit să începem să citim aceste cărți, având în vedere că au un conținut destul de bogat.

Zi după Zi- David Levithan

 

 

 

 

 

1_-_grisham

Deși nu are nici cea mai mică legătură cu sărbătoarea ce va veni încurând, această carte e destul de profundă și de frumoasă încât să fie potrivită pentru orice perioadă a anului, inclusiv pentru aceasta.

Hoțul de cărți-Markus Zusak

1_-_grisham

Probabil vă gândiți că de ce am adăugat această carte aici. Ei bine, pentru că e dramă, pentru că e profundă, pentru că e simplă. Această carte mi-aș recomanda-o mie(asta a sunat ciudat) și tuturor color care vor să încerce ceva mai…diferit în această perioadă.

Aceastea sunt cărțile pe care vreau să vi le recomand de Crăciun. Sunt cărți potrivite ca și cadouri pentru persoanele dragi, dar și pentru voi, să le citiți.

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Cărți cadou de Crăciun

  1. Winter is coming :)) Am doar primele doua volume din serie, dar le vreau pe toooate ❤

Leave a Reply

