Recomandare Anime

Anime-ul pe care vreau să vi-l recomand de această dată e….

Naruto Shippuden

Konoha_naruto_shippuden_by_animeranmalatino-d5vi7ki

Naruto Shippuden e continuarea seriei Naruto, dar de data această toate personajele au crescut. Acțiunea din Naruto Shippuden e mai elaborată ca cea din Naruto, însă trebuie să începi cu episoadele care urmăresc copilăria lui Naruto dacă vrei să te uiți la Shippuden.descărcare

Cu personaje de care mai bine nu te atașezi pentru că ajung inevitabil să moară, cu mult umor și și mai multă acțiune, Naruto Shippuden continuă povestea lui Naruto într-o formulă mai completă.naruto-shippuuden_69471378886778

Multe dintre personaje au murit atunci când te așteptai mai puțin, altele, care au fost inițial menite să te enerveze, mi-au devenit foarte dragi după ce le-am aflat povestea. Așa am ajuns să îndrăgesc toate personajele, negative sau nu, pentru că acțiunile lor erau cu un scop, iar după ce l-am aflat nu am avut cum să nu îmi pară rău pentru ele.

Naruto-Shippuuden-naruto-shippuuden-18924026-1600-1024

La sfârșitul verii am ajuns și eu la zi cu seria Naruto Shippuden care mai are câteva episoade până să ajungă la final(iar atunci viața mea va fi distrusă!! cred). A fost nevoie de doar câteva episoade pentru a mă îndrăgosti de această serie. Nu-mi plac chestiile comerciale, dar Naruto a avut o influență asupra mea încă din copilărie, iar acum, pot spune că a devenit anime-ul meu favorit. Probabil mulți vor spune că Naruto e comercial și…poate chiar e, dar mie îmi place, de fapt îl iubesc, așa că…nu-mi pasă. E adevărat că seria conține muulte episoade în plus (fillers), dar povestea centrală e genială.

Naruto-Shippuuden-naruto-shippuuden-18924026-1600-1024

Naruto nu e genul acela de erou construit clișeic. E genul de erou care cade de cele mai multe ori, care greșește și pierde, dar care nu renunță niciodată!

Din cauza lui Naruto am început acum să mă uit la anime-uri, să devin chiar dependentă de ele, așa că merită primul loc în clasamentul meu. E adevărat că sunt o groazăăă, duzină de anime-uri probabil mai bune, dar, din perspectiva mea, Naruto e ”the best”.

naruto-shippuden-ultimate-ninja-storm-3-unlockable-characters

Dacă ți-a plăcut primul dezon din Naruto, trebuie neapărat să vezi și Naruto Shippuden.

assistir-naruto-shippuuden-dublado-todos-os-episódios-online

 

7 Comments

Filed under Uncategorized

7 responses to “Recomandare Anime

  1. Naruto is the best,inca nu imi vine sa cred ca s-a terminat manga,iar acum se va termina si anime-ul in curand,este printre preferatele mele,defapt e pe primul loc.L-am vazut de cand l-au dat la TV si mi-a placut de la primul episod…merita vazut!!

Leave a Reply

