Leapșă: back to school(2014-2015)

CaptureAm revenit cu o nouă leapșă pe care am primit-o de pe blogul Anddeea . Știu că nu am postat deloc în ultimul timp, dar am avut o perioadă destul de aglomerată și am cam neglijat blogul. Daaar, acum că am revenit în forță, o să încerc să recuperez !

Să-ncepem cu regulile:

  1. Încorporați imaginea tag-ului în postarea voastră.
  2. Dați tag-ul mai departe.
  3. Nu menționați aceleași cărți de două ori.
  4. Postați link-ul cu leapșa completată pe blogul Padeniye

1. Română: Luați cartea preferată de anul acesta și deschideți-o la pagina 100, alineatul al treilea. Scrieți mai jos ceea ce se află acolo, menționând de unde ați luat fragmentul.

„Sarah.Acasă.Fete.Prea multe, oftează el, prăbușindu-se cu fața în sus pe canapea și ridicându-și privirea spre tavan.”(Mare Tranquillitatis-Katja Millay)

2. Geografie: Ați citit anul acesta (sau în decursul a doi ani) vreo carte cu o copertă verde, sau care să aibă pe ea ceva legat de natură? Dacă da, puneți o fotografie cu ea.

Inițial m-am gândit și eu la Insurgent, dar ca să aleg ceva diferit de fetele de pe blogul Anddeea o să aleg

res_d9d134061a8b4c8724771d604f80899c

 

3. Istorie: Vă plac bibliografiile sau cărțile care tratează ceva din istorie? Care este ultima carte pe care ați citit-o, care să urmărească astfel de subiecte?

Am citit două cărți legate de istorie care m-au impresionat și au ajuns printre preferatele mele: Printre tonuri cenușii- Ruta Sepetys și Jurnalul Annei Frank.

4. Sport: Să faci sport este un lucru benefic corpului, te împrospătează și-ți dă o stare fresh după; în ciuda faptului că ești obosit de mori, tot te vei simți mai bine. Ce carte fresh, ușor de citit, ați lecturat, și care v-a plăcut?

res_d9d134061a8b4c8724771d604f80899c

Piramida Roșie- Rick Riordan e una dintre cărțile mele preferate. Chiar dacă are destul de multe pagini, e o lectură captivantă și ușor de citit.

5.Matematică: Chiar dacă matematica nu este o materie agreată de multă lume, tot trebuie să o faci, chiar dacă durează mai mult timp să o înțelegi. La ce carte ți-ar fi foarte greu să renunți, pentru a învăța?

Mda, și eu mă încadrez în categoria celor cărora nu le place matematica. Sincer, aș renunța la învățat pentru orice carte captivantă, așa că o să pun aici cartea care m-a făcut să renunț la învățat mai demult, Gazda-Stephenie Meyer.

6. Desen: Să desenzi, să pictezi, a fost mereu o activitate care te relaxa în timpul generalei, dar chiar și în liceu pentru unii. Culorile îți dădeau imaginație, așa că: Ce copertă a unei cărți o urăști din tot sufletul, și ai vrea să o schimbi, dacă ai avea ocazia?

Doar mie nu-mi plăcea desenul? Și nici acum nu-mi place, deși mi-aș fi dorit să am talent la această materie. Revenind la întrebare, nu există o copertă pe care să o urăsc din tot sufletul, deși sunt câteva care nu-mi prea plac. O să aleg de data aceasta

res_d9d134061a8b4c8724771d604f80899c

 

Știu că se potrivește cu tema cărții, dar, pur și simplu, nu-mi place…

7. Biologie: Tuturor ne plac animalele, și nu cred că există cineva care să nu iubească un animal, oricât de drăguț sau înspăimântător ar fi el. Postați mai jos o imagine a unei cărți în care apar astfel de vietăți.

res_d9d134061a8b4c8724771d604f80899c

Aleg Jderul cu cornițe din cartea Inimă de Cerneală! :3

8. Engleză: Mulți cititori au în bibliotecă literatură internațioanlă, așa că presupun că printre sumedeniile de cărți, se strecoară și un autor preferat. Ce scriitor american sau englez vă place cel mai mult? Descrieți-i ideile în trei cuvinte, sau modul de-a scrie.

Îmi plac mulți autori internaționali, nu mă pot opri doar la unul, dar de data aceasta o să-l aleg pe John Green. Mataforic. Coomplicat de simplu. Trist.

9. Muzică: Să asculți muzică este ceva relaxant, care te face să zâmbești, iar cea împletită cu cititul este cu atât mai bună. Aveți vreo carte care să vă fi făcut să cântați (la figurat) de fericire, atunci când ați terminat-o? Sau o melodie care să o fi descoperit în vreo carte?

Nu am citit până acum vreo carte care să mă facă să cânt de fericire și nici care să-mi fi arătat vreo melodie nouă. În schimb, am citit o carte care aproape m-a făcut să cânt și care mi-a amintitit de două dintre melodiile mele preferate:

res_d9d134061a8b4c8724771d604f80899c

Nu știu cum am putut uita de acea melodie de la trupa Amaranthe și cum am putut neglija una dintre primele trupe rock pe care am ascultat-o, Within Temptation. Știu doar că această carte mi-a amintit de ce am iubit și încă iubesc atât de mult aceste trupe.

10. Dorință: Sunt ferm convinsă că există o carte pe care vă doriți foarte mult să puneți mâna. Care este aceea și de ce vreți atât de mult să o citiți?

res_d9d134061a8b4c8724771d604f80899c

Îmi doresc atât de mult să citesc această carte, de când i-am văzut prima dată coperta genială și am citit descrierea.

Dau această leapșă mai departe tuturor celor care vor să o facă (știu că trișez puțin aici, dacă nu dau tagg nimănui, dar e foarte probabil ca toți să o fi făcut deja. Sunt cam în urmă cu noutățile…)

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Leapșă: back to school(2014-2015)

  1. Imi plac raspunsurile tale! >:D< Mai ales daca MT se afla printre ele, chiar ma bucur enorm ca ti-a placut atat de mult.
    Trebuie sa citesc si eu Cioburi de stele, dar momentan ma abtin de la cumparatul cartilor :))

Leave a Reply

