Leapșa: Summertime madness

sm De ceva zile am văzut această leapșă circulând prin blogsferă și m-am gândit să o preiau și eu. Mai am de citit câteva pagini dintr-o carte și apoi îi voi face recenzia, dar până atunci m-am gândit să face această leapșă.

1-Arată o carte cu o copertă care să inspire vara. De exemplu soare, mare etc

Hm…mi-e cam greu să găsesc o astfel de copertă în biblioteca mea. Cred că cea mai apropiată de cerință ar fi aceasta:

sm

2-Alege un loc fictiv care ar fi destinația perfectă pentru vacanța de vară.

Categoric Tabăra semizeilor din seria Percy Jackson și Olimpienii

sm

Cine nu ar vrea să-și petreacă întreaga vară învățând tehnici de luptă, vorbind cu zeii și cu semizeii,întâlnind satiri și alte creaturi mistice? That’t perfect!

3- Esti pe cale să pleci  cu avionul până la locul tău de vacantă. Ce carte îti iei cu tine ca să dureze tot zborul?

Cred că aș alege Ultimul Avanpost, deși nu sunt prea sigură că aș reuși să o termin. Totuși mi se pare o carte potrivită, care să mă țină ocupată și în alertă, cu toate că am citit-o deja odată.Poza alba 1 (1)

4-Ai un caz de sumertime sadness, ce carte alegi pentru a-ti reda zâmbetul pe buze?

Cu siguranță aș alege o carte pe care nu am mai citit-o, deoarece vreau ceva care să mă amuze fără să știu cum și fără să știu replicile amuzante înainte. Așa că, cel mai probabil aș alege Cum a ars-o Anghelescu o lună ca scriitor de succes

sm

Am auzit că e o carte foarte amuzantă deci…ar fi potrivită pentru summertime sadness.

5- Esti pe plajă singur/ă, ce personaj fictiv ai vrea ca si companie (beach babe, if you now what I mean)? (puteti alege mai multi)

L-aș alege pe Four

sm

pe Jace

sm

Percy

sm

și Augustus

sm

O, doamne, ar fi vacanța perfectă!

6- Pentru a-ti asorta înghetata vrei un ice cool sidekick (n-am idee cum să traduc asta ca să aibă sens) Ce personaj sidekick alegi?

ĂĂ, probabil că pe Cam din Damnare

sm

Asta dacă am înțeles eu bine întrebarea … :-??

7. Împarte atmosfera de vară! Cui ii dai tagul mai departe?

le dau acest tag fetelor de pe Anddea, lui PufuletJessie și The Sagittarius Books , dar bineînțeles că-l poate lua oricine.

15 Comments

Filed under Uncategorized

15 responses to “Leapșa: Summertime madness

  1. Foarte dragut tagul, sa nu mai spun ca ma incanta faptul ca ai ales MT :D<

  2. Mesi de tag, o sa il fac si eu curand. In Tabara semizeilor vreau si eu!!!
    Te tuc!

  3. Chiar e. E pur si simplu GENIALĂ. Ca sa vezi daca iti place sau nu poti citi putin din ea de pe elefant sau libris- prima carte se numeste Hotul Fulgerului, si, apoi daca te atrage iti cumperi si cartile :3. La cartile astea, cred eu, nu exista cale de mijloc. Ori iti plac, esti obsedata de ele, ori nu… Totusi, daca te hotarasti vreodata sa o citesti sa ma anunti neaparat ce parere ai despre ea.

    • Ai fi prima persoana pe care as anunta-o, dar cred ca o sa mai dureze pana ma apuc de ea, nu stiu de ce, dar titlul pare de copiluti si parca nu-mi vine sa am parte de povesti cu zane :))

  4. Stai linistita ca nu o sa fie nicio zana. Acum, tu decizi :D.

  5. Pingback: Leapșă: Summertime madness - readwithadelina blog

Leave a Reply

