Top 5 Wednesday-Pesonaje principale

Hei, hei! Sunteți pregătiți pentru un nou Top 5 Wednesday? Eu…nu prea, deoarece tema din această săptămână e cam dificilă. Din toate personajele principale din cărți, eu trebuie să aleg doar 5, deși ar fi mai multe care îmi plac.

ps: Se pune dacă pun și echipa 7 din Naruto în top? Ce? Nu e ca și cum Naruto nu ar fi carte…Am înțeles că e și Naruto Manga, decii…Nu? Bine..:(download

Să-ncepem!

tumblr_n9n4ctEgJD1rfduvxo1_500

5-Dru-Altfel de îngeri

download

O iubesc.  E așa de amuzantă, sarcastică și plină de defecte. Ea face toată cartea cu replicile ei .Cum să n-o iubești?

4- Clary-Instrumente Mortale

download

E adevărat că nu e ea cea mai îndrăgită protagonistă, dar îmi place felul ei de a fi, și modul spontan în care acționează. În prima carte poate că nu m-a dat complet pe spate, dar în a doua chiar mi-a plăcut mult.

3- Katniss Everdee-Jocurile Foamei

download

Nu cred că e nevoie de prea multe justificări, deoarece majoritatea o știți pe Katniss. Ea e unul dintre cele mai geniale personaje principale. Nu e perfectă și tocmai asta iubesc la ea. E și alturistă și curajoasă și..o iubesc! Atunci când am citit cărțile, ea a devenit idolul meu. Mi-a plăcut de la început pâna la sfârșit. ( faptul că autoarea și-a distrus propria lume și proprile caractere la sfârșit a scăzut această triologie în ochii mei, dar nu și pe Katniss). Singurul motiv pentru care nu e prima, e pentru că mai sunt sunt două personaje care mi-au plăcut puțin mai mult decât ea.

2-Percy Jackson

download

Ar imposibil să nu apară seria mea de suflet aici. Percy e cel mai genial personaj masculin pe care l-am „întâlnit” până acum într-o carte. La fiecare carte mă ia prin surprindere. Am început să-l compar cu Naruto. :-?? (Da, știu, obsedată persoană mai sunt și eu…)

1- Tris- Divergent

download

Probabil că nu e o surpriză că am ales-o pe ea prima pentru cei ce mi-au urmărit postările și știu că am mai ridicat-o de sute de ori la cer.

Bun, mă opresc totuși aici, pentru că deja am început să torăiesc și, nu cred că sunt șanse să mă opresc curând.

23 Comments

Filed under Uncategorized

23 responses to “Top 5 Wednesday-Pesonaje principale

  1. NU POT SA CRED CA AM UITAT DE TRIS!
    O sa-i dau un loc special in topul meu :)) Nu stiu cum de am putut sa uit tocmai de ea 😦

  2. Dap. Saptamana trecuta de exemplu, a fost o tema super naspa. Cred ca nimeni nu a facut-o.

  3. Katniss Everdeen e preferata mea, deocamndata. Sunt abia la pagina 30 la Divergent si clasamentul se poate schimba oricand :))

  4. :)) Practic te-am obligat sa citesti MT si Zi dupa zi si eu sa nu citesc Jocurile foamei cand vad ca inseamna asa mult pentru tine? Ar fi o cruzime din partea mea :))

  5. Eu o am pe cea cartonata. E adevarat ca e mai scumpa, daca nu ma insel, dar copertile sunt muuult mai frumoase decat cele paperback, plus ca rezista mai mult.

Leave a Reply

