Tag: Behind the blog

Hei, am revenit cu un tag pe care l-am primit de doua ori. De aici și de Aici . Mulțumesc mult fetelor !

tsgReguli:

  1. Trebuie să răspunzi sincer.
  2. Trebuie să iei imaginea tag-ului și s-o încorporezi în postarea ta.
  3. Tăguiește cât mai mulți din blogării tăi favoriți/care îți plac foarte mult :)). (eh, aici va fi puțin cam greu, pentru că tagg-ul l-am primit tocmai de la ei, dar cred că ar mai fi câțiva…)

Acum cerintele, vor fi 7 întrebări universale (pe care le ia toată lumea) și 4 (sau mai multe, dar minim 4) lucruri pe care vrei tu să le stie lumea.

Buun, să-ncepem

tumblr_mky580Wz8z1s4ip83o1_400

1.Din ce oras esti?

Bistrița.

2.Câți ani ai?

14…da, da, știu…

3.Care e mâncarea ta preferată? Dar dulcele preferat?

Dulcele meu preferat e ciocolată, iar mâncarea tot ciocolata ăă tot ce conține brânză :))…Da, cred că asta.

4.Care e cel mai mare vis al tău?

ĂĂ…since, nu prea am cine-știe-ce vise. Încă sunt destul de nehotărâtă în legătură cu ceea ce aș vrea să fac mai departe în viață. Totuși…ar fi ceva destul de nesemnificativ, dar prefer să rămână confidențial. (upss, cred că am trișat puțin…)

5.Cea mai mare frică a ta este:

Atenție urmează ceva destul de amuzant. Nu știu dacă aș putea-o numi frică, e mai mult o obsesie, dar mă trec fiori când văd muuulte furnici la un loc și mă gândesc că se vor urca pe mine…brr! (ok, asta a fost cam ciudat!)

6.Care este citatul tău preferat, dar moto-ul?

Citate ar fi o groază care îmi plac, la fiecare recenzie a unei cărți aleg câteva, așa că nu m-aș putea rezuma doar la unul singur. Și…motto-ul pe care merg în viață e: „Dacă vrei o schimbare, începe de la tine.”

7.Aici o (sau mai multe) întrebare/i pusă/e de cititorii tăi, revin-o cu un edit.

Acum…câteva lucruri despre mine:

Sincer, nu mă prea pricep la prezentări. Aș putea spune că nici măcar eu nu mă cunosc prea bine. Am momente și momente când apare o latură a mea pe care nu am mai întâlnit-o…(sunt o ciudată, btw)

-îmi place negrul (nu, nu sunt adeptă a stilului emo și, nu, nu sunt nici satanistă sau depresivă, sau sadică, sau…Bine, gata, termin)

-iubesc ciocolata, muzica rock/metal, cărțile . Da, consider că aceștia sunt cei mai buni prieteni ai mei.

-nu obișnuiesc să am încredere în nimeni.

-miros minciuna de la sute de km distanță și nu o suport. Totuși nu sunt genul care se ceartă din orice. Deși…atunci când îmi ating limitele chiar mă cert din orice, și spun orice, și nu pot să tac.

-am ajuns la concluzia că nu-mi prea plac oamenii.

-Iubesc animalele, natura…

-Îmi plac locurile liniștite.

-dacă ar fi să aleg între mare și munte, aș alege muntele.

-sunt cam directă. (poate acesta e și motivul pentru care am destul de puțini prieteni, dar nu mă deranjează asta).

-singurătatea nu mi se pare a fi ceva rău. Câteodată mai e nevoie și de ea. (la mine, mai mereu)

-Îmi place să-mi petrec timpul citind, ascultând muzică, sau uitându-mă la seriale, filme sau anime-uri .

-serialele mele preferate sunt: Teen Wolf și Once Upon A Time, dar urmăresc și The 100, TVD, The Originals, Bitten și probabil că și altele care nu-mi vin acum în minte. Iubesc, ador, sunt obsedată de Naruto. Asta încă de când eram mică, iar acum mă simt atât de bine că am reluat acest anime.

-am un simț al umorului foarte ciudat

-sunt foarte sarcastică

-sunt și enervantă, probabil că sunt cea mai enervantă persoană pe care o cunosc

  • seria mea de suflet e Percy Jackson și Olimpienii, datorită acestor cărți am început să mă îndrăgostesc de citit..

Hm, cum am zis și mai devreme nu mă prea pricep la introduceri.

Îi dau  acest tag mai departe lui yuki și tuturor celor care vor să-l ia.

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Tag: Behind the blog

  1. Ai 14 ani? :)) Zau daca nu credeam ca ai 17 sau ceva pe acolo.
    Uite cum aflu lucruri noi! >:D<

Leave a Reply

