Filmul de vineri (care nu e chiar un film)

Heiii. Am revenit după o scurtă pauză. Această „pauză” am luat-o tocmai din cauza „filmului” pe care vreau să vi-l recomand azi. Bine…poate că nu e tocmai un film. Bine, bine, nu e un film, dar, din cauza lui am uitat și de blog (upss), și de citit (aproape), și de seriale și de tot.

tumblr_nabrq7huXQ1riimcbo5_250

Da! Am hotărât să încep să mă uit la anime-uri. Știu, știu! ce copilă mai sunt și eu, dar hei! copilul din mine e încă acolo, undeva, și strigă să nu-l uit. Așa că m-am hotărârt să-ncep să re-văd anime-ul copilăriei mele …10525908_685030824913126_5699898276617852105_n

Naruto!

E adevărat că atunci când am fost mică m-am uitat la el, dar, sincer, nu-mi amintesc mare lucru și nu prea știu dacă înțelegeam exact despre ce e vorba, dar acum are alt farmec. Și o, doamne, sunt obsedată de acest anime.10525908_685030824913126_5699898276617852105_n

E un amine genial și, probabil că majoritatea nu veți fi deacord cu mine, dar asta e! Mie tot îmi place. :3 Cu umor, sarcasm

naruto_sakura_y_sasuke_by_naruto999_by_roker-d5kk8c2

și,a, da cu Sasuke

Sasuke

E așa de drăguuuț. M-am îndrăgostit pur și simplu de el, ceea ce ar trebui să fie imposibil, pentru că, practic e doar un anime, dar nu e, pentru că e atât de simpatic și…Bine, gata, termin!

tumblr_naa7k9Jff11qbwudjo1_500tumblr_na95w7EKnU1sgvo81o1_500

 

Deci, dacă vă atrag anime-urile eu vi-l recomand pe acesta. Deși dacă ar fi să privesc puțin în trecut nu mi-aș fi imaginat niciodată că voi relua acest serial. După ce-l termin, sigur mă voi apuca și de Naruto Shippuden, care e cu tot aceleași personaje doar că mai…mari. Și am auzit că e mai genial decât Naruto.

8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “Filmul de vineri (care nu e chiar un film)

  1. Sunt la zi cu episoadele, m-am indragostit de personaje si am inceput sa ma uit la el acum 4 ani.:x Sa vezi cand ajungi la Naruto Shippuden, o sa ajungi sa stai toata ziua in casa. :))

  2. Doamne! Naruto e animeul meu preferat. ❤
    A fost o perioada in care eram obsedata de tot ce tinea de anime, dar acum am cam pierdut contactul cu acea lume 😦

Leave a Reply

