Top 5 Wednesday-cărți citite în 2014

Hei, hei. Ce mai faceți? Ce-ați mai citit? Eu sunt puțin tristă că vara aceasta a plouat

tumblr_n0dsoeobGC1t30b6mo4_500

 

și a plouat
tumblr_n0dsoeobGC1t30b6mo1_500

și iar a plouat….tumblr_n0dsoeobGC1t30b6mo2_250Dar mă bucur într-un fel că așa am avut mai mult timp să citesc.

Tema din această săptămână pentru T5W este Top 5 cărți citite în 2014. Mi-e cam greu să le pun într-o ordine, deoarece  toate mi-au plăcut mult. De asemenea, ar fi mai mult de 5 cărți, dar totuși voi încerca să le aleg pe cele care mi-au plăcut cel mai mult. Voi trișa puțin de data aceasta, deoarece ordinea va fi aleatorie, nu mă pot hotărî să le pun într-o ordine anume…

Să-ncepem

tumblr_mti4b9vHrU1qd5qeyo1_500

 

 

 

 

5- Inimă de Cerneală- Cornelia Funke . Recenzia Aici

Silver-Unimaginable_FINAL_cover

 

4- Luminile Nordului – Philip Pullman .  Recenzia Aicireckoning
3-Urâții -Scott Westerfeld . Recenzia Aici

Uratii

2- Printre Tonuri Cenușii –  Ruta Sepetys . Recenzia Aici

frank

 

1- Blestemul Titanului- Rick Riordan . Recenzia aici

10329082_655691447847064_3472458655832862760_nȘi cam atât și cu acest top. Dacă aș mai fi avut loc aș fi menționat și cărțile  Piramida Roșie, Damnare, Altfel de Îngeri, AV, dar dacă e top 5, top 5 să fie 😀 .

 

 

4 Comments

Filed under Uncategorized

4 responses to “Top 5 Wednesday-cărți citite în 2014

  1. Inca nu am pus gherutele pe volumul trei din Percy Jackson, O VREAU!!!!

  2. Vreau si eu sa citesc Inimă de Cerneală, e chiar asa de buna?
    La mine in ultimele zile a fost un soare infernal, la un moment dat credeam ca ma coc :))

Leave a Reply

