August Read-a-thon

girl_reading

Ok, știu că abia s-a terminat Summer read-a-thon, și acum a început altul pe Acest blog . Eu în perioada aceasta nu voi avea prea mult timp să citesc, așa că, am hotărât ca de data aceasta să combin obiectivele. Sincer, nu mă prea încântă această idee. Voiam să le fac pe toate, dar ținând cont că la maratonul ce tocmai s-a sfârșit nu am reușit să termin o provocare, le voi combina pe acestea.

Cerințe:
Citește o carte despre care nu știi mai nimic sau pe care voiai să o citești de mult, dar n-ai mai ajuns la ea.
Citește o carte cu poze (sugestie Miss Peregrine).
Citește o carte cu negru pe copertă.
Citește o carte de peste 300 de pagini.
Citește un clasic românesc.
Citește o care cu un ochi pe copertă.
La prima cerință : Citește o carte despre care nu știi mai nimic sau pe care voiai să o citești de  mult, dar n-ai mai ajuns la ea am ales
tumblr_n9qfynC3RN1szo61oo1_1280. O am de ceva vreme în bibliotecă, dar habar nu am despre ce e vorba în ea. Știu doar că am auzit multe păreri negative, dar totuși aștept să-mi formez o părere proprie. Această carte îndeplinește și provocarea : Citește o carte cu un ochi pe copertă. (Okay, scuze Diana. Promit că citesc și Shatte me cu prima ocazie, dar săptămâna aceasta ar fi un lucru supraomonesc să o fac :)), mă înțelegi tu :)) )
pentru obiectivele : Citește o carte cu negru pe copertă și Citește o carte peste 300 de pagini am ales cartea .
ultimul-avanpost_1_produs
Sincer, abia aștept să citesc această carte. Sunt atât de entuziasmată că a ajuns la mine în bibliotecă 😀 .
pentru obiectivul : Citește o carte cu imagini am ales:
vama-fantoma_1_produs
Are câteva ilustrații. Am început să o citesc acum ceva vreme, dar am renunțat la ea. Mai încerc o dată, poate că acum reușesc să o termin.
Pentru obiectivul : Citește un clasic românesc am ales cartea
vama-fantoma_1_produs
Cam acesta e TBR-ul meu pentru zilele ce urmează. Îmi pare rău că nu pot să pun o carte fiecărui obiectiv, dar săptămâna aceasta e una foarte aglomerată pentru mine, așa că nu cred că aș reuși să citesc mai multe cărți :D.
6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “August Read-a-thon

  1. Mi-ai dat si mie o idee legat de acest “joc” …o sa incerc si eu :))

  2. Ce fain că te-ai înscris şi tu, chiar mă bucur când citesc postări de genul. Sunt curioasă ce părere o să ai de Frenezia având în vedere că încă nu am citit-o 🙂
    Te pup :*

  3. Am vrut si eu sa ma inscriu, dar in ultima perioada nu am timp nici sa respir. 😦

Leave a Reply

