Summer read-a-thon updates

Maratonul din această săptămână a luat sfârșit și eu, din păcate, nu am reușit să îndeplinesc toate cerințele.

Să vedem mai întâi care au fost acestea:

  • sa citesti o carte scurta (sub 200 de pagini)
  • sa citesti o carte lunga (peste 400 de pagini)
  • sa citesti o carte scrisa de un autor roman/sa citesti un clasic roman
  • sa citesti o carte pe care ai vrut sa o citesti de mult, dar de care nu te-ai apucat niciodata

Acum…Eu am atins 3 dintre obiective:

Am citit o carte sub 200 de pagini: 110 pagini

 

tumblr_n9qfynC3RN1szo61oo3_1280

 

Am citit o carte lungă peste 400 de pagini – 536pagini

tumblr_n9qfynC3RN1szo61oo2_1280

Am citit o carte pe care am vrut sa o citesc de mult – 414 pagini

tumblr_n9qfynC3RN1szo61oo4_1280

Și….am ajuns la pagina 200 din Dracula-un roman clasic- 411 pagini

tumblr_n9qfynC3RN1szo61oo1_1280

Am lăsat-o pe aceasta la urmă pentru că știam că o să merg mai greu cu ea. Nu mă prea omor după cărțile clasice, deși am destul de multe…

Da…Cam asta a fost și cu acest maraton.Sunt puțin dezamăgită că nu am reușit să termin toate provocările, dar poate la următorul mă voi descurca mai bine 😀 . Voi ce ați citit săptămâna aceasta?

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

