Top 5 Wednesday- Top personaje enervante

Da, da, știu că iar sunt în urmă cu o zi. Și știu că azi e joi, nu miercuri, dar am uitat complet pe ce planetă sunt, la fel și ce zi a săptămânii e. Dar…mai bine mai târziu, decât niciodată, nu? tumblr_mczfri5BHl1rcevcoo1_500

După cum spune ști titlul, săptămâna acesta avem Top 5 personaje enervante. Îmi e cam greu să ale doar 5, deoarece sunt o mulțime de personaje enervante pe care le-am „întâlnit” prin cărțile mele. Totuși, voi alege doar 5…

5- Simon – Instrumente Mortale

tumblr_n0a791FC2W1sa45r0o4_500

 

Bine, știu că e cel mai bun prieten a lui Clary, DAR nu putea fi doar atât? Nu-mi place acest triunghi amoros!

4-Jared- Gazda

tumblr_n0a791FC2W1sa45r0o4_500

 

Tipul m-a enervat rău de tot, chiar dacă e unul dintre personajele principale.

3- Dionysus a.k.a Domnul D – Percy Jacksontumblr_n0a791FC2W1sa45r0o4_500

Nu cred că e nevoie de explicații.

 

2- Cam- Damnare

tumblr_n0a791FC2W1sa45r0o4_500

E drăguț, dar enervant!

1-Evelyn- Divergent series

descărcare

 

 

Pe ea o urăsc! Doamne, cum a reușit Veronica să creeze cel mai antipatic personaj pe care l-am „întâlnit” într-o carte!

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Top 5 Wednesday- Top personaje enervante

  1. Il urasti pe Jared? Mie mi-a cam placut de el, chiar daca in unele momente imi venea sa-l las fara mingiute :))
    Evelyn e perfecta pentru primul loc!

Leave a Reply

