New in my mailbook!

Luna aceasta nu am confecționat prea multe cărți, dar  m-am gândit să postez totuși în această rubrică, țind cont că nu am mai făcut-o  de mult 😀 .

tumblr_n33kprYBVF1tw1vhco1_500

tumblr_n9l4fa48sy1szo61oo1_500

Am câștigat cartea „Urâții”- Scott Westerfeld la un concurs :).

„Dracula”- Bram Stoker am primit-o în urma unui schimb

„Cele trei fețe ale lunii”-Sally Gardner am împrumutat-o de la o prietenă

Și minunatul exemplar al cărții „Ultimul Avanpost”- Lavinia Călina l-am primit de la autoare pentru recenzie. 😀

A, și era să uit de asta

tumblr_n9l4fa48sy1szo61oo1_500

 

Am câștigat-o tot la un concurs.

Pozele nu sunt prea clare, știu, dar sper că se înțelege ceva 🙂 .

Voi ce cărți v-ați luat sau ați primit luna aceasta ?

 

10 Comments

Filed under Uncategorized

10 responses to “New in my mailbook!

  1. Eghoista

    am citit uratii si abia astept continuarea!

  2. Frumoase achizitii! Ultimul Avanpost ❤ vreau sa mi-o cumpar, dar am prea multe carti necitite.

  3. Cate concursuri mai castigi? :-w :))
    Felicitari si lectura placuta! >:D<

Leave a Reply

