Schimbare de planuri pentru Summer-read-a-thon

2252484459_small_15

Probabil că majoritatea știți că săptămâna aceasta are loc renumitul Summer-read-a-thon. Acum ceva zile am venit cu TBR-ul meu pentru această săptămână, dar, între timp, mi-am mai luat niște cărți, așa că, a intrevenit o mică schimbare de planuri.

TBR-ul meu arăta cam așa:

2252484459_small_15

dar o să le schimb puțin.

Adaug „Urâții de Scott Westerfeld”- tumblr_mq46h2WMFd1r9exrpo1_500o carte pe care am vrut să o citesc de mult în locul Academiei Vampirilor

Dracula- Bram Stoker -Un roman clasic în locul cărții „Fabrica de Absolut”

descărcare

 

Restul cărților rămân la fel:

Profețiile lui Nostradamus- o carte sub 200 de pagini

Piramida Roșie-  O carte peste 400 pagini

Nu am mai făcut poză de grup, pentru că ies foarte rău.

Și…cam atât. Lectură plăcută participanților!tumblr_n9fc63HGjh1qacbojo2_250

 

2 Comments

Filed under Uncategorized

2 responses to “Schimbare de planuri pentru Summer-read-a-thon

  1. Si eu vreau sa citesc Uratii de o vesnicie. Abia astept sa-ti vad recenzia. Lectura placuta! :*

Leave a Reply

