Top 5 Wednesday- top 5 cărți care le-ai cumpărat pentru copertă

Bine, știu că nu e miercuri, dar ieri am avut o durere îngrozitoare de cap și abia m-am putut ridica din pat. Dar azi mă simt destul de OK așa că, voi face topul :D.

E adevărat că merg pe principiul „Nu judeca o carte după copertă”, dar au fost dăți în care, coperta mi-a atras atenția și m-a făcut să cumpăr o anumită  carte.tumblr_n96ulm5c1K1rjxbmho1_500

5- Aventurile lui Huckleberry Finn

images

Cartea am cumpărat-o doar pentru că această copertă mi se pare relativ drăguță.

4. Sub Aceeași Steaimages

Acum ceva timp, când am văzut  această carte,  nici măcar nu auzisem de ea până atunci, iar coperta a fost cea care mi-a atras atenția și mi-am cumpărat-o.

3. Delirium

images

Am auzit multe lucruri frumoase despre această carte, dar și coperta a fost unul dintre factorii care m-a convins să o cumpăr.

2. Damnare images

 

Iubesc aceste coperți! De fapt, le ador. În mare parte ele m-au convins să-mi cumpăr seria, dar, aici, și descrierea a avut un rol important.

1 Printre Tonuri Cenușii

images

Această carte, trebuie să recumnosc că mi-am dorit-o doar pentru că m-am îndrăgostit de coperta ei și nici măcar nu-i citisem descrierea:3, dar nici conținutul nu a fost mai prejos.

Și cam atât și cu topul de săptămâna aceasta. Nu uitați, dacă vreți, puteți să vă alăturați și voi Grupului de Facebook Top 5 Wednesday.

 

8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “Top 5 Wednesday- top 5 cărți care le-ai cumpărat pentru copertă

  1. Sunt de acord cu tine. Toate aceste coperti sunt superbe si sunt sigura ca ar atrage orice cititor 🙂

    • Da. Ar mai fi fost vreo câteva, dar dacă e top 5, nu vreau să mai încalc regulile :)) :D.

      • Am vrut si eu sa fac topul (am ramas la stadiul de a vrea), dar sunt rare cartile pe care le cumpar doar pentru coperta, de obicei citesc macar si descrierea sau ma bazez si pe o parere ceva.

        • Și eu făceam la fel înainte, până ce mi-am dat seama că, la unele cărți, descrierea e rezumat cu spoilăre sau nu se prea potrivește cu cartea și, de atunci mă las pe mâna instinctului. Cât despre părerile altora, uneori, mă bazez și eu pe ele, dar tot de instinct ascult de cele mai multe ori 😀

          • Si instinctul tau ti-a spus sa te apuci de citit carti in engleza? :> Sau mai trebuie sa astept un an pana sa-ti dau o intreaga lista de lectura cu carti in engleza? :))

          • :)) Instinctul meu mi-a spus să particip la un concurs unde, propabil, cu muult noroc, o să câștig o carte în engleză. Dacă nu, îmi cumpăr chiar eu Shatter me că nu mai am răbdare .Și, apoi, să văd dacă engleza mea de baltă mă ajută la ceva:)).Totuși, să traduc descrierile cărților, lecțile lungi la engleză și melodiile mă descurc. Acum să văd cum e cu cărțile :)).

  2. Oh, Doamne, chiar trebuie sa te apuci mai repede de Shatter me, parca nu mai pot eu de nerabdare in locul tau :))
    Si ca sfat, cand citesti carti in engleza nu incerca sa traduci textele, incearca doar sa le citesti si parca traducerea vine singura in mintea ta. Bineinteles ca mai sunt cuvinte pe care poate nu o sa le cunosti si va trebui sa le cauti, dar cel mai adesea iti dai seama de intelesul lor din context 🙂

Leave a Reply

