TAG: SUMMER IN A BAG OF BOOKS

Am primit această leapsă ( concepută de către fetele de pe pagina Walking on Letters ) de la Diana de pe blogul Anddeea . Hihi, merci mult Diana :3.
Reguli:
– selectaţi în tag cărți citite recent (în ultimii 1-2 ani)
– incorporaţi în postare imaginea tag-ului (*cea de sub reguli)
– daţi tag-ul mai departe 🙂
tag
1. Drumul către mare:
O carte pe care ai așteptat mult să o citești.
images
Aștept de ceva vreme să citesc această carte și, acum, că în sfârșit mi-am cumpărat-o, o pot face.
2. RĂSĂRIT DE SOARE : Cartea la a cărei lectură abia așteptai să te întorci după ce te trezeai dimineața
gazda
Mi-au plăcut mult primele trei volume, în special primul. Abia așteptam să-i citesc continuarea.
3. APUS DE SOARE : O carte pe care ai stat să o citești noaptea
gazda
Țin minte că stăteam nopți întregi ca să citesc această carte. Atât de mult mi-a plăcut!
4. PERLA DIN SCOICĂ : O carte de la care nu aveai mari a teptări, dar pe care ai considerat-o excepțională după ce ai terminat-o
images
M-am îndrăgostit pur și simplu de cartea aceasta! La început nu mă așteptam să fie cine-știe-ce, dar în timp ce o citeam, mi-am schimbat complet părerea. M-a surprins în mod plăcut!
5. ARSURĂ DE SOARE : O carte care te-a enervat rău, cu care ai avut o experiență neplăcută
descărcare  Aceste cărți m-au enervat la maxim. Singurul motiv pentru care le-am citit a fost pentru că mă așteptam să se schimbe firul acțiunilor și să fie cum e și serialul, dar m-au dezamăgit, mai ales ultima carte…
6. VALURILE MĂRII : O carte care a fost multă vreme pe val și care ți-a plăcut și ție
descărcare
Divergent mi-a plăcut și înainte de a fi „pe val” :D.
7. CANICULĂ: O carte care ți-a dat bătăi de cap, pe care ai citit-o greu
descărcare
N-aș spune tocmai că mi-a dat bătăi de cap, doar că nu am reușit să o termin, și nici nu am prea încercat. Nu îmi stă în fire să mă chinui cu o carte…
8. BRIZA MĂRII: O carte simplă, pe care o consideri lectura ideală pentru vacanța de vară
descărcare Iubesc această carte, de fapt, iubesc întreaga serie. E seria mea preferată <3. Nu e chair o carte simplă sau o lectură foarte ușoară, dar e o lectură potrivită pentru vacanța de vară!
9. BRONZ : O carte care a lăsat o amprentă asupra ta
descărcare
No word needed. E cartea mea preferată.Și, ca o carte să ajungă preferata mea, trebuie să-mi lase o amprentă, undeva, în interior.
10. VACANȚA DE VARĂ : O carte care ți-a plăcut mult, dar apoi ai regretat că ai terminat-o
descărcare
Inimă de Cerneală a fost o lectură superbă, îmi pare și acum rău că am terminat-o.Abia aștept să citesc și celelalte volume.
Dau acest tag blogurilor:  Umbrele Cărților și In love with books și, bineînțeles, oricărei persoane care vrea să-l ia :D.
8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “TAG: SUMMER IN A BAG OF BOOKS

  1. Imi plac alegerile tale, desi cateva carti de aici nu le-am citit ma bucur sa vad ca regasesc si carti care mi-au placut si mie nespus de mult 🙂

  2. Ce frumoasa e coperta la Inima de cerneala :X Si eu vreau sa citesc cartea.

Leave a Reply

