Coperta Zilei

gazda

8 Comments

Filed under Uncategorized

8 responses to “Coperta Zilei

  1. OMGOMGOMG, Nu e geniala coperta???
    Eu abia astept sa o citesc, nici nu-ti pot spune ce entuziasmata si nerabdatoare sunt cand vine vorba de ea. Presimt ca o sa fie o lectura excelenta!!!
    P.S. Nu sunt nebuna, dar chiar vreau sa pun mana pe aceasta carte :))

    • E chiar genială coperta, o iubesc! Și, nu te consider nebună. Și eu vreau să pun mâna pe cartea asta URGENT! :))

      • Eu am citit toate celelalte carti ale autoarei (inafara de Maybe Someday) si o ador, dar ceea ce m-a facut cu adevarat sa devin nebuna dupa aceasta carte e ceva ce a spus despre ea, cum ca a plans cand a scris aceasta carte si ca e speciala pentru ea pentru ca la nicio alta carte pe care a scris-o nu a plans, iar ea a scris carti extrem de emotionante :o3

        • Nu am mai citit până acum nicio carte scrisă de autoare Știu, știu, rușine mie, fără roșii, :)), dar chiar îmi doresc enorm de mult să o fac. Problema e că-mi doresc atâtea cărți, încât nici nu știu pe care să mi-o cumpăr prima :))

          • MARE TRANQUILIITATIS!!!!! Jur ca daca nu o citesti arunc cu rosii in tine :))

          • Exact asta era următoarea pe listă și nu mă puteam decide între ea, De 19 ori Katherine sau Zi după Zi sau…. okay, cred, de fapt, sunt sigură că următoarea va fi „Mare…ăăă TRANQUILIITATIS” :)) mi se cam împiedică limba cu numele acesta, dar ce contează? O citesc! Nu vreau să existe riscul de a vedea poștașul venind să-mi aucă un colet plin cu…roșii :)))

  2. Dupa poti sa citesti Zi dupa zi :)) De 19 ori Katherine nu stiu ce sa zic, o am in biblioteca, dar inca nu m-am incumetat sa o citesc 😀

Leave a Reply

