Recomandare serial #2 Teen Wolf

Teen Wolf

691147

Teen wolf e serialul meu preferat. Sau, cel puțin, 3 sezoane la rând nu m-a dezamăgit deloc.

tumblr_n91pbjnjgS1qalciho1_250 tumblr_n91pbjnjgS1qalciho2_250

Are chiar de toate, înafară de vampiri, lucru care mă face să-l iubesc și mai mult.

A, și să nu uităm de Derek, my crush :3. tumblr_n8h0dihEA71tfrb3jo2_500A, da și Stiles ❤ Love him!tumblr_n9183ggOed1t27ahco1_250691147

După ce sezonul 3 m-a stors de lacrimi, am așteptat cu nerăbdare să văd ce va urma, ce se va întâmpla. Până acum, nu sunt dezamăgită de sezonul 4, dar nici prea mulțumită nu sunt. Parcă mi-e dor totuși de viața caracterelor de școală, în paralel cu viața lor supranaturală, mi-e dor de viața lor de adolescenți nebuni

tumblr_n914wdE3hC1tqmzv0o1_500

Mi-e dor parcă și de suspansul pe care îl simțeam la început, mi-e dor de vechile personaje, mi-e dor de vechiul Teen Wolf. Și nu spun că sezonul 4 e chiar atât de rău. Până acum îmi place, dar nu-l ador. Asta e din cauza personajelor lipsă care nu vor mai reveni.Chiar dacă sezonul a început destul de bine, pe parcurs și-a cam pierdut din suspans. Totuși, mă bucur că majoritatea personajelor mele preferate sunt încă aproape la fel. Au apărut și altele noi pe care nu știu cât de mult le simpatizez. Rămân totuși la personajele vechi și sper că, până la final, nu va mai pleca nimeni.

tumblr_n92d7eXOXf1tdbr65o1_1280tumblr_n92d7eXOXf1tdbr65o2_1280

 E adevărat că Jeff nu e cel mai bun recizor și nu scrie cele mai tari scenarii, dar sunt destul de OK. E adevărat că mă așteptam la un alt sezon 4, dar e adevărat și că  nu pot spune prea multe despre acesta, având în vedere că au apărut doar vreo 5 episoade. tumblr_n928ok75uZ1qggrzoo1_500

Poate, pe parcurs, se va mai schimba în bine. Și sper că nu va fi niciun „Sterek”. Poate sunt singura care crede asta, dar nu-mi pasă. Îl vreau pe Stiles cu Lydia, iar pe Derek îl păstrez pentu mine!tumblr_n92egpAiqg1rshr5to1_500

Revenind la serial în ansamblu, Teen wolf a cel mai genial serial pe care l-am văzut. Bine, acum mă uit la Once upon a time, așa că ambele sunt pe primul loc în topul meu. În orice caz, toate serialele, la un moment dat preaiu alt fir narativ și își pierd din farmecul inițial.  tumblr_n9267oadgI1trzye2o3_500

Totuși acest serial merită vizionat, deorece nu se compară cu niciun alt serial. E pur și simplu genial, original, complet. 😀 Love Teen Wolf!

 images

 

Leave a comment

Filed under seriale

Leave a Reply

