Social media book tag

Am văzut acest tag circulând de ceva vreme prin blogsferă și m-am gândit să-l preiau și eu :3tumblr_n8klqdbaNC1r26xavo3_250

Twitter-Cea mai scurtă dintre preferatele tale

tumblr_n8v6z3iBAI1szo61oo4_1280

E o carte de poezii genială, simplă, superbă și extrem de scurtă,*are doar 60 de pagini…

Facebook-o carte care toată lumea te-a presat să o citești

baltagul-239128l

Părinți, profesori…toată lumea m-a presat să citesc această carte și, m-am chinuit cu ea muuultă vreme până ce m-a spoilărit mama și nu am mai văzut niciun rost să o termin.

Tumblr- o carte pe care ai citit-o înainte să fie cool

tumblr_n8v6z3iBAI1szo61oo2_1280

Yup, am citit această carte cu muult timp înainte de a ști că va fi ecranizată și cu mult timp înainte de începe isteria „Divergent”.

Myspace- o carte care nu-ți amintești dacă ți-a plăcut sau nutumblr_n8v6z3iBAI1szo61oo1_1280

Am citit-o acum mult timp, și, de obicei,știu dacă mi-a plăcut sau nu o carte, dar la aceasta nu-mi amintesc.

Instagram-o carte care a fost atât de frumoasă încât a trebuit să-i faci o fotografietumblr_n8v6z3iBAI1szo61oo3_1280

E atât de genială. Îi iubesc coperta, o ador!

Youtube-o carte care ți-ai dori să fie film

De cele mai multe ori cartea bate filmul și ecranizarea strică farmecul poveștii. Dar, este totuși o carte care mi-aș dori să fie ecranizată:

orasul-de-cenusa-instrumente-mortale-vol-2_1_fullsize

Ecranizarea primei cărți din această seria a fost puțin mai bună decât cartea. Sunt o fană a seriei, iar actorii care au interpretat personajele au fost perfecți. Sunt sigură că, dacă va fi ecranizată și această carte, filmul va fi genial.

Goodreads-o carte care o recomanzi tuturor

tumblr_n8v6z3iBAI1szo61oo2_1280

Doar e cartea mea preferată…:3

 

 

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

