Recenzie-Gelozie (Altfel de îngeri 3) -Lili St.Crow

Gelozie (Altfel de îngeri 3) -Lili St. Crow

academia-vampirilor1

Notă copertă : 2/5

Copertă originală:academia-vampirilor1

2/5

Sinopsis:

Dragostea este un camp de luptă.

 

Lumea Reală este un loc înspăimântător. Întrebaţi-o despre asta pe Dru Anderson, o fată dură care a pus la pământ un număr destul de mare de tipi răi. E înarmată, periculoasă, şi gata să lupte mai întâi şi abia pe urmă să stea la discuţii. Aşa că o să dureze ceva timp până să-şi dea seama în cine se poate încrede.

Dru a ajuns în sfârşit la Schola Prima — căminul Ordinului şi locul unde se pregătesc djamphirii din Lumea Reală —, dar viaţa ei devine încă şi mai agitată. Pe firmament a apărut o nouă svetocha, o roşcată vicleană numită Anna, care joacă Ordinul pe degetele ei drăgălaşe şi care mai degrabă ar omorî-o pe Dru decât să împartă cu ea lumina reflectoarelor. Şi se pare că Dru are ceva ce Anna îşi doreşte. Iar numele acelui „ceva” se întâmplă să fie Christophe Reynard…

Cum poate crede Dru că Ordinul o va proteja, când conducătoarea lui o vrea dispărută?

Dru Anderson nu se teme de întuneric. Deşi ar trebui.

Părerea mea:

Chiar dacă nu-mi place coperta, conținutul cărții a fost amplu. Această carte a fost construită mai bine decât a doua. A fost muultă acțiune. Deși, trebuie să recunosc, ca, în unele pasaje, puteam ghici ce sa va întâmpla mai departe. Dar a fost așa de frumos conturată încât clișeele au fost greu de observat. Stilul autoarei nu m-a dezamăgit nici în această carte. Acum, povestea începe să prindă „aripi” („colți”) , astfel încât, pasajele haotice din primele două cărți și misterele care s-au adunat până acum, și-au găsit ușor, ușor răspunsuri în mintea mea. Unele secrete au ieșit la iveală-dând sens pasajelor, care, de obicei, nu aveau-, dar au apărut, în același timp, alte mistere și enigme care m-au încurcat puțin. Acest volum a fost la fel de bun ca și primul, poate chiar mai bun. Și finalul a fost unul care te îndrumă obligatoriu să citești continuarea. Singurul lucru pe care îl urăsc la această serie e veșnicul „triunghi amoros”. M-am săturat de triunghiurile amoroase. Noroc că, în această serie, e eclipsat puțin de acțiunea amplă și suspansul care apare mai mereu. Dar tot se simte și asta mă scoate din sărite. tumblr_n6pwpeQ0c21rwvdx7o1_500

Am mai spus că nu-mi place coperta? Da, probabil am mai spus-o. Și nici titlul nu se prea potrivește cu povestea. Adică, titlul se potrivea unei cărți siropoase, nu unei cărți din seria Altfel de îngeri. Da, titlul a fost o alegere proastă. Dar conținutul a fost superb!

Personajele

tumblr_m44ytxZN8T1r0dj6vo1_250

Chiar dacă în această carte m-a enervat puțin, tot o iubesc! Cum să n-o iubești pe Dru? E genială cu tot cu încăpățânarea ei. Are un caracter care e imposibil să nu-l îndrăgești. Dru nu e nici pe departe o fată sensibilă. Îmi plac gusturile ei în modă ❤

tumblr_m44ytxZN8T1r0dj6vo3_250

Christophe e încă preferatul meu. Îmi place că își face apariția mereu când e nevoie de el, îmi place cum a fost conturat, îmi place caracterul lui misterios și tăcut. Is perfect !

tumblr_m44ytxZN8T1r0dj6vo2_r2_250

Ei bine, aici e problema. Pe Graves îl iubesc, chiar îmi place când nu e implicat prea mult în triunghiul amoros. Aș minți dacă aș spune că nu-mi place tipul goth. Cum să nu-ți placă tipul goth? Mai ales că nu are gusturi așa rele! :3 Îmi place îndividual, dar atunci când apare Christophe e un fel de Simon din Instrumente Mortale și asta, ei bine, nu-mi place.

Citate

„Poți să îngrămădești rahatul sub pat destul timp până când începe să miroasă. ”

tumblr_n88orfQk2F1szo61oo1_500

Sfârșit

Seria Altfel de  Îngeri își face ușor, ușor un loc în inima mea. Aș minți dacă aș spune că e cea mai genială serie citită de mine, pentru că nu e. Dar are ceva aparte, ceva al ei, la fel ca orice carte. Această seria nu e nici pe departe perfectă, dar e specială. Iar stilul autoarei și felul ei de a povesti e superb, genial.

 

 

Leave a comment

Filed under Recenzii

Leave a Reply

