Top 5 Wednesday- Lumi distopice

Hei cititori! E miercuri, așa că, urmează să vă prezint un nou top 5.  T5W constă în alcătuirea unui top săptămânal pe o temă aleasă dinainte. Dacă aveți un blog, vă puteți alătura și voi grupului de facebook.

Tema din acestă săptămână e: Top 5 lumi distopice

tumblr_n3qseouac61sx9diho1_500

Cărțile distopice sunt printre preferatele mele și, cu toate astea nu prea am citit acest gen de cărți, deși am câteva în my wishlist. Totuși, cred că am 5 triologii/serii/cărți distopice începute. Cred. Fără prea multe descrieri, topul meu e:

5-Darul lui Jonas- Lois Lowry

bookpic-5-darul-lui-jonas-5645

 

 

*fără recenzie

4-Alegerea- Kiera Kass

bookpic-5-darul-lui-jonas-5645

 

*Recenzia Aici

3-Gazda- Stephenie Meyer

descărcare

 

*Recenzia Aici

 

2-Jocurile Foamei- Suzanne Collins

descărcare

 

*fără recenzie

1-Divergent- Insurgent- Allegiant -Veronica Rot

descărcare

 

Recenzie Divergent – Aici , Recenzi Insurgent și Allegiant – urmează

6 Comments

Filed under Uncategorized

6 responses to “Top 5 Wednesday- Lumi distopice

  1. Ce de distopii minunate ❤
    Nu ai citit inca Spulbera-ma, nu?

  2. Eu le-am citit in format electronic, dar poti sa le iei de pe Book expres, acolo sunt toate volumele sau de pe Libris, dar acolo este numai primul volum si e un pic mai scum.
    Oricum daca le vrei in format electronic sa ma anunti. 🙂

Leave a Reply

