Melodia Zilei

Tocmai am vazut filmul, iar acum, oficial, am intrat in depresie!

2 Comments

June 29, 2014 · 5:18 pm

2 responses to “Melodia Zilei

  1. Filmul a fost cu adevarat realizat bine, in unele momente parea incredibil de real si am incercat din rasputeri sa ma abtin din a plange, dar cateva lacrimi tot au evadat, iar la sfarsit cand am iesit din sala lumea se uita la mine ca la o ciudata!
    P.S. Ador One Republic ❤

    • Si eu am incercat sa ma abtin sa nu plang, dar mi-a fost imposibil. NU merita un astfel de final. Nu pot sa cred ca aproape am retrait cartea, vizionand filmul. M-au trecut fiori si am plans ca un copil la pr-funerarile lui…Uf.
      Si mie imi place One Republic mai ales acum cu soundtrak-ul acesta!

Leave a Reply

