Top 5 Wednesday 2 în 1

Trebuie să recunosc că mi-a fost dor de T5W și îmi pare foarte rău că am rămas în urmă cu el, mai ales acum, că sunt teme care îmi plac. Așa că, voi recupera…:D. Se pune dacă jumătate postarea e scrisă miercuri și jumătate joi, nu? :)) Okay, voi începe cu Top citate una dintre temele mele preferate.E una dintre cele mai frumoase teme, dar și una dintre cele mai grele. Cum să aleg din tooate cărțile mele preferate doar cinci citate preferate. Chiar și în cărțile care nu mi-au prea plăcut am găsit câteun citat frumos…Cum aș putea alege doar cinci?

Nu pot să le pun în ordine, pur și simplu, mi-e imposibil . Fiecare exprimă câte ceva, fiecare are farmecul lui, fiecare e special. Le voi pune totuși într-o ordine, pentru că e un top, dar e o ordine nesemnificativă.

5- Cassandra Clare-Orașul Oaselor

tumblr_n2wd18zlqa1szo61oo6_1280

 

4- Percy Jackson și Olimpienii , Blestemul Titanului-Rick Riordan

tumblr_n6ww0u4eiq1szo61oo3_12801

3- Stephenie Meyer-Gazda

pizap-com139861935853916

 

2- Cassandra Clare-Orașul de Cenușă

pizap-com139668295800711

 

1 John Green-Sub aceeași stea. Dacă ar fi după mine, aș pune toată cartea aici. Chiar nu am putut să aleg doar un singur citat, știu că trișez puțin, dar mi-e imposibil să aleg doar unul…

tumblr_n1rawalyy41szo61oo1_1280

tumblr_n1rb06sz281szo61oo7_1280tumblr_n1rb06sz281szo61oo8_1280

Și acum, preferatul meu: the_fault_in_our_stars_inspired_okay_okay_card-r27ccd113cd794ff1904de40d23c5c32a_xvuat_8byvr_512

Da, bine, știu că am trișat, dar nu am avut de ales. Cartea e prea genială ca să aibă doar un citat. Și…o, bineînțeles că mai suunt muulte citate care îmi plac din diferite cărți Altfel de îngeri , Divergent , Jocurile Foamei etc…, dar topul e top și atunci când mă apuc să pălăvrăgesc singură și să tastez ca o nebună nu mă mai opresc, așa că le-am ales pe acestea. În plus, am vrut să aleg citate din cărți diferite și să nu fie mai multe citate din aceeași carte și…o bine, gata, tac! :))

Următorul top e „Top 5 iubiți ficționali”

Și acest top se numără printre preferatele mele. Problema e că…sunt mai mult de cinci, ca de obicei…Dar, dacă 5 trebuie, cinci să fie!

5- Christophe- Altfel de îngeri

Oh, cum să nu-l iubești. Mi-a plăcut din prima clipă în care a apărut în carte, a dat viață cărții, a adus acel ceva care parcă îi lipsea la început. Mi-am dat seama că Graves e doar un prieten pentru Dru, știam că trebuie să apară de undeva cineva…Și uite că a apărut Christophe, care e un dijamphir sper că așa se scrie foarte drăguț! Păcat că nu găsescs nici poză cu el, pentru că seria nu a fost și nici nu cred că va fi curând ecranizată. Dar puteți citi totuși cartea și vă puteți imagina un Chrisophe diferit, unul al vostu. Al meu e perfect! Iubitul ideal! ;))

4- Daniel Grigori -Damnare

the_fault_in_our_stars_inspired_okay_okay_card-r27ccd113cd794ff1904de40d23c5c32a_xvuat_8byvr_512

O, doamne! Cât poate fi de drăguț! Pot să-l iau acasă? :o3. Sigur că pot! Iubesc actorul care îi joacă rolul. Nu e așa cum mi l-am imaginat eu, dar e la fel de drăguț! Și e bloond <3! Daniel e iubitul perfect, îngerul căzut perfect!  Nu am citit astfel de cărți, Damnare e prima. Dar știu că m-am îndrăgostit de Daniel Grigori . L-am iubit chiar și la început, când mă enerva la maxim! Pur și simplu mi-a plăcut felul lui misterios de a fi, felul lui ciudat de a fi. Mi-a plăcut acel aer misterios și dureros din jurul lui…

3- Tobias Eaton( Four) -Divergent

Theo-James-cast-as-Four-in-Divergent

Tobias e perfect! Pot spune că actorul nu e chiar cum mă așteptam, dar e OK. În imaginația mea era…diferit :)). Totuși, mi-ar fi imposibil să nu mă îndrăgostesc de Four. E genial. Iubitul protector, nu mereu grijuliu, realist. Ador caracterul lui, imaginea lui de ansamblu, îl ador pe el. E pata de culoare din serie. Diferit. Divergent. Tobias e perfect, de la prima lui„apariție” am știut asta. Și nu mi-am schimbat părerea pe parcurs. <4 <4 <4 <4

3-Jace Wayland

Jace-jace-wayland-33094066-500-315

 

Îl iubesc! Pur și simplu îl ador! Cine-i cel mai frumos vânător de umbre? Jace e cel mai fru…ok, ok termin! :)). E cel mai drăguț și frumos, și simpatic, și blond, și of…Jace e perfect! E iubitul perfect, mai ales că e bloond! Și actorul care îl joacă e așa de odododo . E genul de tip la care visez: blond, păr lung, motocicletă, tatuaje, glumeț, sarcastic (ador replicile lui, pur și simplu le ador)…și în plus, mai e și vânător de umbre. Cum să nu-l iubești? Cum?

1- Augustus Waters-Sub aceeași stea

Theo-James-cast-as-Four-in-Divergent

Despre Augustus dacă m-aș apuca să pălăvrăgesc, până dimineață nu m-aș opri. Îl iubesc, pe bune, chiar m-am îndrăgostit de Augustus…Bine, știu că e a lui Hazel, dar contează? Când am terminat cartea am știut că vreau un Augustus Waters al meu! Cine nu vrea un Augustuts Waters doar al lui?Nu mințiți, știu că vreți. Cu toți vrem. Augustus e pur și simplu sinonimul perfecțiunii! E puternic atât fizic cât și moral. Când mă gândesc la secenele în care apărea el mă trec fiori. Are simțul umorului chiar și în cele mai nepotrivite momente. El e cel care mi-a creat o tornadă în cap, o tornadă de sentimente. O salată de fericire și tristețe în aceeași farfurie. M-a făcut să simt ceva ce nu am știut că poate fi simțit, m-a făcut să mă atașez de el cum nu m-am atașat până acum de nicio persoană reală , de cum ficțională. Am spus, dacă apuc să povestesc despre Augutus Waters mi-ar lua un milion de ani și tot nu aș termina niciodată, pentru că nu există suficiente cuvinte care să-l descrie. One love <Augustus.

Okay. Și am terminat și cu aceste două torpuri. Da, da. Știu, în ambele pe primul loc se află titlul „Sub aceeași stea”. Nu e de mirare, doar e cartea mea preferată ❤ ! Topul vostru care ar fi?

1 Comment

Filed under Uncategorized

One response to “Top 5 Wednesday 2 în 1

  1. Augustus se afla si in topul meu (pe care nu l-am facut pentru ca mi-a fost prea lene), iar Tobias/Four ar fi venit pe locul 6, asa ca nu se pune, dar e in primii 10 :))

Leave a Reply

