Revin…

Hei, dupã cum probabil ati vãzut, zilele acestea nu am postat deloc. Voiam sã vã anunt cã voi lipsi în continuare, deoarece plec intr-o mini vacantã câteva zile. Îmi pare extrem de rãu ca nu am postat zilele astea, dar sunt defectiuni la un stalp din zona mea si nu merge deloc internetul. Acum postez de pe tabletã, unde am net gratis si bla-bla. Imi vine pur si simplu sa o sparg, imi mananca toata rabdarea. In fine, ideea e ca imi pare groaznic de rau ca am ramas in urma cu toate postarile, inclusiv T5W- saptamana aceasta s-a facut un top pe care l-am asteptat muult, e unul dintre preferatele mile, iar eu nu-l pot face 😦 …dar…hei, promit ca voi reveni in maxima forma. Am deja pregatite 2 recenzii si abia astept sa le scriu :D. Imi pare rau ca aceasta postare e atat de seaca. Pe aici pe undeva ar fi trebuit sa apara o poza amuzanta, dar tableta aceasta nu e buna de nimic. Nu stunt obisnuita cu ea si ,cel mai probabil,am scris cu multe greseli, deci va rog sa ma iertati :D. Dupa cum am spus, voi lipsi, dar revin in cateva zile. Pana atunci sa cititi muulte, muulte carti, pace!

Leave a comment

Filed under Uncategorized

Leave a Reply

